Premier League
Re: Premier League
Vreemd dat ze nog heel het seizoen willen uitdoen met een 'interimcoach'. Ik gok dat veel fans - en spelers - eigenlijk nu al snakken naar het einde van het seizoen. Ik zie ze er ook gewoon vlotjes uitgezwierd worden in de CL tegen PSG.
Neymar rolt solo United op. Daar ben ik vrij gerust in.
Toch ongelooflijk hoe Pogba & Sanchez het daar hebben laten afweten.
Awel, ik ben toch blij voor Liverpool. Zalig voetbal onder Klopp. Tijd dat ze prijzen gaan pakken. Al denk ik dat het dit seizoen toch City gaat worden. Die goal van de Bruyne bij z'n terugkeer, ongelooflijk.
Mwhaha, Kompany die daar Salah onder de grond steekt.
Maakt de dingen bovenaan terug wat spannender.
Maakt de dingen bovenaan terug wat spannender.
Jurgen klopp kon er niet mee lachen
Snap m nog wel
Ik vind het een zalig seizoen. Hypercompetitief. Heb het idee dat Coty wel iets onder z’n niveau van vorig jaar aan het voetballen is, al is dat erg relatief.
De Brutne trouwens eens met het hoofd geqcoord in de league cup
United nu ook een topploeg geklopt. Al is het nog veel te voorbarig om Solskjaer als de verlosser te zien. Ik ben benieuwd hoe Lukaku & Fellaini het bij hem gaan doen en of Sanchez terug gaat opleven.
Dembele lijkt trouwens naar Azië te verkassen. Jammer.
Dembele lijkt trouwens naar Azië te verkassen. Jammer.
't Lijkt fysiek op te zijn bij hem. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Jammer dat hij bij Spurs geen prijzen heeft kunnen pakken.
Godver. Rats vergeten dat het Arsenal - Chelsea was.
Hazard als diepe spits uitgespeeld blijkbaar. Het blijft erom spannen voor de CL tickets.
Hazard als diepe spits uitgespeeld blijkbaar. Het blijft erom spannen voor de CL tickets.
Gisteren Lukaku goed op dreef. Twee zalige assists in de FA cup tegen Arsenal, toch niet de minste affiche. Niet zijn gewoonte om het spel zo open te breken, meestal buffelt hij zich gewoon voorbij verdedigers en knalt ze dan keihard binnen, maar dit was klasse.