Lierse K - Club NXT [20-11-2020]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Cold
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]

Post by Cold » Sat Nov 21, 2020 4:52 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sat Nov 21, 2020 3:43 pm
KRKN wrote:
Sat Nov 21, 2020 2:53 pm
Justhomuch wrote:
Sat Nov 21, 2020 2:51 pm
Ik ben nog altijd pissig
Idem. Meestal gaat dat na een nachtje slapen over maar deze blijft hangen. 't Feit dat het overal te lezen staat doet eens zoveel zout in de wonde.
yep, we hebben weeral een te zwakke kern voor de reeks waar we inzitten en wij supp. zijn er steeds de dupe van! tijd dat RR en keukenboerke het aftrappen op de stoel van de ploeg samenstelling!
Dit kan Lucske volgende keer zich niet meer permiteren of het is game over kwa supp.
Dan ga je toch iemand met een zak geld moeten vinden om VL uit te kopen.
En is trouwens respectloos richting degene die dit project hebben opgestart.

Flor

Post by Flor » Sat Nov 21, 2020 4:53 pm

Cold wrote:
Sat Nov 21, 2020 4:52 pm
Vergaaneglorie wrote:
KRKN wrote:

Idem. Meestal gaat dat na een nachtje slapen over maar deze blijft hangen. 't Feit dat het overal te lezen staat doet eens zoveel zout in de wonde.
yep, we hebben weeral een te zwakke kern voor de reeks waar we inzitten en wij supp. zijn er steeds de dupe van! tijd dat RR en keukenboerke het aftrappen op de stoel van de ploeg samenstelling!
Dit kan Lucske volgende keer zich niet meer permiteren of het is game over kwa supp.
Mee eens. Een paar maand terug waren de meesten hier trouwens nog vrij lovend over de transfers. 't Kan verkeren.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sat Nov 21, 2020 5:19 pm

Het bestuur zal respect krijgen als ze het verdienen, geloof me.
Dat krijg je niet met te verkondigen dat wij (de afgelopen jaren) zo snel mogelijk wegwillen uit 1e Amateur en (dit jaar) door overal de gazetten te vullen met de melding dat Lierse K. thuishoort in het profvoetbal en dat wij (voor het seizoensbegin) een goed figuur zullen staan in de profreeksen.
Wees eerlijk naar je fans en vertel waar het op staat, de luchtkastelen die de afgelopen gebouwd zijn, daar is er nog geen eentje van afgewerkt of in de steigers, de supporters raken dat beu, en ja, dan krijg je zulke reacties......
Als je de financiele mogelijkheden niet hebt om een ploeg en trainer op de been te brengen waar de supporters naar opkijken en fier op zijn, sta dan een kapitaalsverbreding en bijkomende investeerders toe, op deze manier verlies je dat waar je altijd op gehoopt en gerekend hebt (uw achterban!)

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Nov 21, 2020 5:25 pm

Cold wrote:
Sat Nov 21, 2020 4:52 pm
Vergaaneglorie wrote:
KRKN wrote:

Hebben zij dan respect naar de supp. toe? neen ieder jaar degradatie plaats, mooi he!

Zoals Tamas Krivitz aanhaald zo is het!

Carlke

Post by Carlke » Sat Nov 21, 2020 8:55 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sat Nov 21, 2020 5:19 pm
Dat krijg je niet met te verkondigen dat wij (de afgelopen jaren) zo snel mogelijk wegwillen uit 1e Amateur en (dit jaar) door overal de gazetten te vullen met de melding dat Lierse K. thuishoort in het profvoetbal en dat wij (voor het seizoensbegin) een goed figuur zullen staan in de profreeksen.
Wees eerlijk naar je fans en vertel waar het op staat, de luchtkastelen die de afgelopen gebouwd zijn, daar is er nog geen eentje van afgewerkt of in de steigers, de supporters raken dat beu, en ja, dan krijg je zulke reacties......
Als je de financiele mogelijkheden niet hebt om een ploeg en trainer op de been te brengen waar de supporters naar opkijken en fier op zijn, sta dan een kapitaalsverbreding en bijkomende investeerders toe, op deze manier verlies je dat waar je altijd op gehoopt en gerekend hebt (uw achterban!)
2...

Gerda

Post by Gerda » Sat Nov 21, 2020 10:58 pm

Pfff, nog altijd slechtgezind over de wedstrijd van gisteren. Deze hakt er toch in.

David

Post by David » Sun Nov 22, 2020 9:16 am

Flor wrote:
Sat Nov 21, 2020 4:48 pm
David wrote:
Sat Nov 21, 2020 3:44 pm
Ik heb al dik spijt dat ik een abo heb gekocht, ondertussen weer technisch werkloos en elke euro telt.
Sneu om te lezen, da's een stuk erger dan deze match van gisteren natuurlijk. Hopelijk staan we er binnekort terug beter voor. Ik duim alvast David!
Bedankt

KRKN

Post by KRKN » Sun Nov 22, 2020 9:35 am

Tamas Krivitz wrote:
Sat Nov 21, 2020 5:19 pm
Je hebt wel een punt hoor. In dat opzicht ben ik ook benieuwd naar wat er donderdag op die sessie ivm het stadion gezegd gaat worden. Ik zou extra investeerders zeker verwelkomen. In vele opzichten is dat gezonder; niet afhankelijk zijn van 1 grote geldschieter.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Nov 22, 2020 10:15 am

Laat ons hopen dat het huidige bestuur voelt wat er zich momenteel afspeelt......
Begonnen bij de overname met héél veel sympatie van de achterban, eindelijk terug Belgisch met spelers uit de regio en de heropstart van de Lierse jeugdwerking, vroeger een voorbeeld voor heel Belgie.
Het 1e seizoen was genieten, terug verplaatsingen doen met het legioen , terug spelen op de Heilige grond, jammer maar net niet in de prijzen.Dan de daaropvolgende jaren , iedereen klaar voor de stap naar hogerop, 3000 abonnementen, de supporters mee in het verhaal.
Maar.....dan volgt het voorbeeld van sportief wanbeleid, aankoop van talloze clubspelers en het uitdelen van contractverlengingen aan spelers die te zwak zijn voor 1e Amateur (Maus,Sols,VD Veken,Geens etc.....), sportieve keuzes die gemaakt worden vanuit relationeel belang.
Gevolg, seizoen 2 en 3 worden de supporters enorm op de proef gesteld, het plezier om naar de Sportkring te gaan vervaagt, je krijgt nog een onverwachte promotie cadeau, het bestuur haalt aan dat we thuishoren in de Prof reeksen en ze zullen een competitieve ploeg op de been brengen, waarvan wederom niks van in huis komt......, het bouwen van de luchtkastelen krijgt geen enkele vorm, tot de druppel van afgelopen week tegen Clubt NXT: een ploeg die vervaagt in 2 keer 15 minuten inzet, de rest een beetje mandekken en een beetje lopen omdat het moet, een trainer die zijn beperkte spelers niet meer uit hun kot krijgt, nochtans essentieel als je niet over de sterkste kern beschikt.
Wat is nu het probleem ? De trots om naar Lierse K.te gaan zien is weg, je koopt geen abo meer (ook een stukje Corona gerelateerd),
je kijkt zelfs elke match niet meer op TV, het glijd stelselmatig uit je lijf, volgend jaar een abo ? No way.
Mijn vrees is dat ik niet de enige ben en dat doet pijn.
Hopelijk lezen de heren Van Lommel en Van Thillo het forum en plakt het in de pels:De Trots van Vlaanderen is weg !!!!

David

Post by David » Sun Nov 22, 2020 10:46 am

Mooi weergeschreven Tamas, dat kan ik niet maar het geeft wel weer hoe ik mij voel.

Post Reply