Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Zou nu toch wil je nog een puntje pakken petrov en brik inbrengen voor meer creaviteit en snelheid straetman en ontgoochelend samyn eraf.
El Ansri en Petrov erop. Je moet toch iets proberen
TVI heeft er nog vertrouwen in precies.
TVI heeft er nog vertrouwen in precies.
-
Dit is lachen in ons gezicht door het bestuur.
Ze hopen net als afgelopen seizoen er in te blijven door een licentie te behalen.
Maar denk niet dat ge nog evenveel supporters terug gaat ontvangen!
Ze hopen net als afgelopen seizoen er in te blijven door een licentie te behalen.
Maar denk niet dat ge nog evenveel supporters terug gaat ontvangen!
-
Ik denk dat je zelfs in 1ste Amateur met deze ploeg ver onderaan staat zelfs! zit niks maar ook eens niets in
Efficiëntie weer dramatisch 2-3 dotten van kansen en 0 potten net 2-0 geworden...
man man man... wat een tegengoal... miniemen...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
2-0, ik verwacht dat straks de ontslagbrief van TVI gereed ligt.
Formerly known as Lisp-boy
Een nieuw dieptepunt
Wat een verschrikkelijk zwakke ploeg is dit toch... 90% van de kern is 1B onwaardig...
Compassie met de trainer... Begin er maar aan met zo een kluchtzangers..
Compassie met de trainer... Begin er maar aan met zo een kluchtzangers..
Tegen 18-jarigen he mensen... Deze jongeren hebben 11 matchen moeten wachten voor een overwinning zegt ook alles en net tegen lk.... Doet mij aan het vroegere lierse sk denken toen ook had je zulke matchen waarvan je dacht verlies tegen zulke ploeg? Neen maar... Zal next year terug hoogste amateurklasse worden zou ook niet meer dan logisch zijn laat ons eerlijk zijn. Hopelijk komt er een slagkrachtige investeerder erbij of het wordt dobberen tussen 1b en de hoogste amateurreeks.