Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Dit.
Ik heb ze al vaak verdedigd maar dit is echt slecht. We spelen niks klaar. Allach is een gemis maar ook maar een beperkt excuus.
Dit is heel ontmoedigend. Ik vind Santermans echt niet goed vandaag ook, en van hem mag je dit niveau wel verwachten.
-
Kotsbeu hier, echt kotsbeu. Die mannen trainen heel de week hé, heel de week! En 1 kans van die je dan naar de cornervlag kopt. Tegen die kleuters dan nog. Positief blijven lukte de eerste 10 matchen nog maar nu wordt dat heel moeilijk. En stop met dat gezeik op TVI. Er is gewoon geen kwaliteit.
Santermans is al weken slecht bezig. Eerst mist hij een open kopkans en bij tegengoal toch ook niet vrijuit. En net zoals vorige week Smolders met dramatische inspeelpassen (waarom altijd lang in feite ?)
Maar wat zit iedereen toch te roepen op Placca en Samyn ... nu staan ze er op en wat nu ?
Neen, hier zit echt veel en veel te weinig in.
Straetman ook veel te plat.
Enkel Cauwenbergh kan me een beetje bekoren.
Maar wat zit iedereen toch te roepen op Placca en Samyn ... nu staan ze er op en wat nu ?
Pardon ? Het is wel TVI die beslist dat er geen initiatief wordt genomen en dat ze als bange wezels de boel ondergaan en een foutje van de tegenstander (een jeugdploeg !) afwachten he. Hij beslist de taktiek, hij alleen, dus hij moet eruit verdekke !KLSK190630 wrote: ↑Fri Nov 20, 2020 8:50 pmKotsbeu hier, echt kotsbeu. Die mannen trainen heel de week hé, heel de week! En 1 kans van die je dan naar de cornervlag kopt. Tegen die kleuters dan nog. Positief blijven lukte de eerste 10 matchen nog maar nu wordt dat heel moeilijk. En stop met dat gezeik op TVI. Er is gewoon geen kwaliteit.
Formerly known as Lisp-boy
Die lange ballen ergeren me ook. En inderdaad. Timo en Straetman net iets minder dramatisch dan de restG.C. wrote: ↑Fri Nov 20, 2020 8:52 pmSantermans is al weken slecht bezig. Eerst mist hij een open kopkans en bij tegengoal toch ook niet vrijuit. En net zoals vorige week Smolders met dramatische inspeelpassen (waarom altijd lang in feite ?)
Ik gok dat hij Jef laat staan omwille van gestalte en gevaar bij corners, maar zou El Ansri toch eens overwegen nu.
Waarom eens niet Placca samen met Petrov ? Petrov als wroeter, bliksemafleider en aflegger voor Placca ?
Last edited by Netzer on Fri Nov 20, 2020 9:01 pm, edited 1 time in total.
Bon, geen wissels dus, TVI zal tevreden zijn zeker ...
Placca is nog geen enkele keer op een correcte manier aangespeeld. Wat verwacht je dan ?