RWDM - Lierse K [14-11-2020]
-
Vergaaneglorie
Re: RWDM - Lierse K [14-11-2020]
Leg uit wat hij dan wil doen met de grond want bouwen mag niet, dus....
Hij hoeft daar niet noodzakelijk iets mee te doen. Geld in gronden en vastgoed is hij niet kwijt. Geld in een sjotploeg gaat meestal wel in rook op. En ik sluit niet uit dat het lisp ooit nog bouwgrond word. Ooit he.
-
KLSK190630
Daarmee dat hij een kunstgrasveld van een miljoen legt in kessel voor onze jeugd? Jongens toch.
- Justhomuch
Lyra-praat noem ik zoietsKLSK190630 wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:37 amDaarmee dat hij een kunstgrasveld van een miljoen legt in kessel voor onze jeugd? Jongens toch.
Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:55 amLyra-praat noem ik zoietsKLSK190630 wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:37 amDaarmee dat hij een kunstgrasveld van een miljoen legt in kessel voor onze jeugd? Jongens toch.
-
Thomas1906
Waar vind ik het artikel over een miljoen euro aan investeringen in Kessel? Dat is toch nieuw voor mij.
Ik heb het al eens gezegd denk ik maar vooralsnog zijn er enkel de puur noodzakelijke investeringen gebeurd (liefst nog door vrijwilligers wat opkalafateren) en we zijn toch een dikke 2 jaar verder.
Ik sluit toch ook niet uit dat er op het Lisp zoiets als in Sint-Truiden komt en dat zou net zoals bij STVV nefast kunnen uitdraaien: voetbal wordt bijzaak en sfeer is 0,0.
Zoiets is perfect mogelijk want alles rond het veld mag bebouwd worden waarbij de parking gewoon bouwgrond is.
Maar bon, de trainer buiten kegelen daar ga ik mij niet over uitspreken. Daarvoor wacht ik nog op statistieken met onze gepasseerde trainers.
De spelerskern is wel kwalitatief te zwak en wederom daar heb ik nog geen deftige investeringen in gezien.
Ik heb het al eens gezegd denk ik maar vooralsnog zijn er enkel de puur noodzakelijke investeringen gebeurd (liefst nog door vrijwilligers wat opkalafateren) en we zijn toch een dikke 2 jaar verder.
Ik sluit toch ook niet uit dat er op het Lisp zoiets als in Sint-Truiden komt en dat zou net zoals bij STVV nefast kunnen uitdraaien: voetbal wordt bijzaak en sfeer is 0,0.
Zoiets is perfect mogelijk want alles rond het veld mag bebouwd worden waarbij de parking gewoon bouwgrond is.
Maar bon, de trainer buiten kegelen daar ga ik mij niet over uitspreken. Daarvoor wacht ik nog op statistieken met onze gepasseerde trainers.
De spelerskern is wel kwalitatief te zwak en wederom daar heb ik nog geen deftige investeringen in gezien.
-
KLSK190630
Kunstgrasveld aangelegd in kessel. En een goei. En ja iedereen wilt dat hij er meer geld in pompt, ook ik.Thomas1906 wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 9:45 pmWaar vind ik het artikel over een miljoen euro aan investeringen in Kessel? Dat is toch nieuw voor mij.
Maar bon, de trainer buiten kegelen daar ga ik mij niet over uitspreken. Daarvoor wacht ik nog op statistieken met onze gepasseerde trainers.![]()
Ik denk dat ik al iets te lang op het Lisp kom om lyra-praat te verkopen mijnen beste jongen.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:55 amLyra-praat noem ik zoietsKLSK190630 wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:37 amDaarmee dat hij een kunstgrasveld van een miljoen legt in kessel voor onze jeugd? Jongens toch.
- Justhomuch
Wou gewoon duiden dat op hun forum veel zo’n dingen verteld worden. Om ff ontopic te reageren, de koop van de grond in Kessel en de bijhorende renovatiewerken en kunstgrasveld komt volgens mij wel op een miljoen uit, die cijfers zal je ergens wel op internet kunnen terug vinden.Lierenaar wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 8:06 amIk denk dat ik al iets te lang op het Lisp kom om lyra-praat te verkopen mijnen beste jongen.Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:55 amLyra-praat noem ik zoietsKLSK190630 wrote: ↑Sun Nov 15, 2020 11:37 am
Daarmee dat hij een kunstgrasveld van een miljoen legt in kessel voor onze jeugd? Jongens toch.![]()
Wij komen áltijd terug!
Net zoals ik gewoon wou duiden dat Vanthillo niet voldoende investeert in het sportieve. Toch niet voor de ambities die hij in de kranten beweert te hebben, namelijk profvoetbal.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 16, 2020 9:32 amWou gewoon duiden dat op hun forum veel zo’n dingen verteld worden. Om ff ontopic te reageren, de koop van de grond in Kessel en de bijhorende renovatiewerken en kunstgrasveld komt volgens mij wel op een miljoen uit, die cijfers zal je ergens wel op internet kunnen terug vinden.