Challenger Pro League
Re: Proximus league
Zou vandaag gesproken worden voor nieuwe oplossing voor 1 b, volgens HLN. Meer belofteploegen en meer amateurploegen. Iemand die het artikel kan plaatsen, ben geen abbo van HLN dus kan maar klein stukje lezen.
- Justhomuch
Meer amateurploegen akkoord, meer beloftenploegen vind ik geen goed idee.
Wij komen áltijd terug!
-
Zou dat dan betekenens dat er geen zakker is?
Weet niet kan heel het artikel niet lezen ! Ik zou denken als dat zo is geen zakker zal zijn, maar zitten in België hé. En vraag voor wanneer is het.
Nog te vroeg om te zeggen denk ik. Ook rekening houden dat er volgend seizoen veel ploegen moeten zakken.
-
Je gaat moeten zien hoe ze het hebben opgelost met de grote hervorming van de amateurreeksen.
Kan goed zijn dat je nu of pas volgend jaar de reorganisatie doet en sowieso een zakker hebt. En dat er meerdere ploegen kunnen stijgen.
Kan goed zijn dat je nu of pas volgend jaar de reorganisatie doet en sowieso een zakker hebt. En dat er meerdere ploegen kunnen stijgen.
Jonkies uit Brugge tegen westel 1-1
woensdag belangrijke inhaalmatch tegen ook een club dat punten nodig heeft Deinze... Benieuwd wat zij morgen doen tegen Seraing niet onbelangrijk voor Geel-zwart staan amper 1 puntje voor lk...