RWDM - Lierse K [14-11-2020]
Re: RWDM - Lierse K [14-11-2020]
niet mee eens justho deze nederlaag mag je tvi aanrekenen en geloof mij hij zal het wel beseffen hoor... Een trainer moet zijn beste elf opstellen en geen spelers die weinig minuten op de teller hebben zoals Troonbeeckx en of petrov die een vertrouwenscrisis heeft...Justhomuch wrote: ↑Sat Nov 14, 2020 6:02 pmDit verlies is 100% te wijten aan de ploeg, gewoon geen goesting den 2e helft!Lisp-boy wrote: ↑Sat Nov 14, 2020 6:00 pmLiefste Sint,
Graag een voorzitter die eindelijk snapt dat er geïnvesteerd zal moeten worden om niet de degraderen.
Graag gerichte versterking voor alle linies.
Graag een trainer met haar op zijn tanden en ballen aan zijn lijf ipv de bange wezel waar we nu mee opgescheept zitten.
Indien dit niet kan spelen we simpelweg volgend seizoen opnieuw in eerste amateur.
-
Vergaaneglorie
Waarom denken jullie dat een Petrov, Sandermans weg moesten bij een 1B ploeg? je krijgt de bewijzen hier voorgeschoteld!
1ste helft waren ze heel goed vond ik, één van hun betere helften van het seizoen.
Maar wat was dat in de 2de helft ?
Nogmaals een bewijs dat ze absoluut niet zonder Alach kunnen.
En een Smolders is toch ook gene vette (maar ja, wie in plaats zetten ?)
Zelfs Gilis vond ik zeer zwak en invalbeurt van Samyn was ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik vond de beginopstelling wel ok, never change a winning team, maar eens je achter staat, zullen we altijd in dikke problemen zitten, want we hebben absoluut geen elftal om zelf te komen. Volgens week tegen Brugge zal niet simpel worden.
Zelfs Gilis vond ik zeer zwak en invalbeurt van Samyn was ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik vond de beginopstelling wel ok, never change a winning team, maar eens je achter staat, zullen we altijd in dikke problemen zitten, want we hebben absoluut geen elftal om zelf te komen. Volgens week tegen Brugge zal niet simpel worden.
- Justhomuch
Wie is Sandermans?Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 14, 2020 6:26 pmWaarom denken jullie dat een Petrov, Sandermans weg moesten bij een 1B ploeg? je krijgt de bewijzen hier voorgeschoteld!
@Ozzy alles op den trainer steken is altijd zo gemakkelijk, ze hadden de eerste helft al 0 - 2 moeten staan, poepsimpel.
Wij komen áltijd terug!
Als ik Smolders nog 1 keer een lange bal op Samyn zie trappen.. ergerlijke trend. Probeert wel vaak iets, dat wel.G.C. wrote: ↑Sat Nov 14, 2020 6:35 pm1ste helft waren ze heel goed vond ik, één van hun betere helften van het seizoen.
Ik weet echt niet wat er die tweede helft aan de hand was. Zou het aan Allach gelegen hebben? Ik hoop dat we die recupereren.
Morgen denk ik er waarschijnlijk met meer afstand over, maar vandaag komt dit toch wel binnen. Wat een kans hebben we hier laten liggen.
Misschien zijn er wel die zich op training niet helemaal geven. Zet je die dan bij de 11?
Klopt. Weten wij veel hoe zo'n groep zich verhoudt.
Makkelijk zat om wat spelers op of af het veld te roepen.
Verleden week was alles nog koek en ei trouwens.
Scorebordsupporters, dat zijn we.
Ge kunt van ezels geen koerspaarden maken. Ook Tom niet.
Had ook poepsimpel 2 0 kunnen zijn met de rust...Justhomuch wrote: ↑Sat Nov 14, 2020 6:37 pmWie is Sandermans?Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 14, 2020 6:26 pmWaarom denken jullie dat een Petrov, Sandermans weg moesten bij een 1B ploeg? je krijgt de bewijzen hier voorgeschoteld!
@Ozzy alles op den trainer steken is altijd zo gemakkelijk, ze hadden de eerste helft al 0 - 2 moeten staan, poepsimpel.
Er is gewoon niemand met ideeën. Te weinig kwaliteit.
- Justhomuch
2
Wij komen áltijd terug!