Croky Cup
Re: Croky Cup
Het extrasportieve buiten beschouwing gelaten toch knap wat KV aan het doen is. Ik zou het bijna jammer vinden voor hen moesten ze een zware sanctie krijgen. Met deze kern in een winning flow en 1 of 2 heel gerichte versterkingen draaien ze zo mee in de middenmoot van 1A. En draai het of keer het hoe je wel. KVM hoort thuis in onze eerste klasse.
Nog knapper wat Union presteert in de beker! Eerst Anderlecht en nu Genk over de knie gelegd! Het is jammer dat ze heel waarschijnlijk zullen gestopt worden door een KV dat, in tegenstelling tot de JPL-ploegen, de ploeg Union al wél door en door kent.
In elk geval een ploeg uit lagere reeks in de finale! Met enkel Gent en KVO nog als mogelijke tegenstanders in de finale, zou een bekerwinnaar uit 1B wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn! Iemand een idee hoe lang dat al geleden is?
Nog knapper wat Union presteert in de beker! Eerst Anderlecht en nu Genk over de knie gelegd! Het is jammer dat ze heel waarschijnlijk zullen gestopt worden door een KV dat, in tegenstelling tot de JPL-ploegen, de ploeg Union al wél door en door kent.
In elk geval een ploeg uit lagere reeks in de finale! Met enkel Gent en KVO nog als mogelijke tegenstanders in de finale, zou een bekerwinnaar uit 1B wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn! Iemand een idee hoe lang dat al geleden is?
Deels mee eens. Ik ga toch even de egoïst uithangen: KV in 1e amateur kunnen we missen als kiespijn. Dan halen we ook volgend jaar onze promotie niet binnen.mmarinus wrote: ↑Thu Dec 20, 2018 7:50 amHet extrasportieve buiten beschouwing gelaten toch knap wat KV aan het doen is. Ik zou het bijna jammer vinden voor hen moesten ze een zware sanctie krijgen. Met deze kern in een winning flow en 1 of 2 heel gerichte versterkingen draaien ze zo mee in de middenmoot van 1A. En draai het of keer het hoe je wel. KVM hoort thuis in onze eerste klasse.
In elk geval een ploeg uit lagere reeks in de finale! Met enkel Gent en KVO nog als mogelijke tegenstanders in de finale, zou een bekerwinnaar uit 1B wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn! Iemand een idee hoe lang dat al geleden is?![]()
Ik heb sympathie voor Union. Een mooi project daar. Ik vind de beker een fantastische competitie en hoop dat we er volgend jaar ook terug wat van kunnen maken.
Ik zie Gent of KV als mogelijke eindwinnaars.
-
Vergaaneglorie
Niet mee eens, gefoefel moet direct aangepakt worden met straffen. Dit is nu competitie vervalsing. Er zijn nu ploegen met puntenverlies of bekerwinst en inkomsten verloren door deze mafiaploeg, weg er mee!
als ze gestraft worden en moeten zakken wie zegt dan dat daar niks aan te doen gaat zijn.
denk dat ze heel nieuwe ploeg zullen moeten maken denk dat die spelers nu die stap niet gaan mee doen.
van 1 a naar 1 b dat nog net voor de meeste amateur !
denk dat ze heel nieuwe ploeg zullen moeten maken denk dat die spelers nu die stap niet gaan mee doen.
van 1 a naar 1 b dat nog net voor de meeste amateur !
Dat wel, maar met hun budget zouden ze onze Yoni zomaar terug kunnen weglokken!
Zou hij dat een 2 de keer durven 

Leuke 1e helft in KV tegen Union. Die spitsen van union kunnen er wat van. KV ziet met momenten sterretjes. Ik duim voor de Unionisten!
-
Vergaaneglorie
Yep en het is inneens zo stil allemaal rond.de.omkoping? Ze.gaan er tussenuit muizen wss 
Dat laatste weet ik niet, maar ik vrees dat die zaak inderdaad nog lang kan aanslepen.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jan 24, 2019 12:24 pmYep en het is inneens zo stil allemaal rond.de.omkoping? Ze.gaan er tussenuit muizen wss![]()