Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Wat mij betreft Placca voor Petrov, El Ansri voor Van der Veken en Samyn voor Troonbeeckx.
Ik hoop dat ze tijdens de winterbreak uitkijken voor defensieve versterking centraal en ook voor de rechtsachter. Van Genechten is opbouwend een serieuze bron van ergernis, kan zelden een deftige pass of voorzet geven. Eigenlijk zijn spelers als Van Genechten, Van der Veken en ook Petrov (valt serieus door de mand) gasten die vervangen moeten worden. Ook in het middenveld mag er iets deftigs bij (in ideale omstandigheden uiteraard, ik weet ook wel dat dat financieel allemaal niet zal kunnen). Wat is er eigenlijk met El Kababri aan de hand ? Die zou toch een pak beter moeten zijn dan Van Genechten ?
Formerly known as Lisp-boy
Elk kababri 2 keer zien spelen 2 keer vond ik die niet goed !Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:11 pmWat mij betreft Placca voor Petrov, El Ansri voor Van der Veken en Samyn voor Troonbeeckx.
Ik hoop dat ze tijdens de winterbreak uitkijken voor defensieve versterking centraal en ook voor de rechtsachter. Van Genechten is opbouwend een serieuze bron van ergernis, kan zelden een deftige pass of voorzet geven. Eigenlijk zijn spelers als Van Genechten, Van der Veken en ook Petrov (valt serieus door de mand) gasten die vervangen moeten worden. Ook in het middenveld mag er iets deftigs bij (in ideale omstandigheden uiteraard, ik weet ook wel dat dat financieel allemaal niet zal kunnen). Wat is er eigenlijk met El Kababri aan de hand ? Die zou toch een pak beter moeten zijn dan Van Genechten ?
Volgens GVA zou de match tegen RWDM komend weekend inderdaad gespeeld worden (vrijdag of zondag).
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Is er dan terug een transferperiode? Transfervrije spelers die je nu aansluit, zullen pas speelklaar zijn na de winterstop hoor, duurt even om ze in te passen. De meeste transfervrij spelers zitten ook al sinds maart zonder voetbal in teamverban. Da's niet niks.Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:11 pmWat mij betreft Placca voor Petrov, El Ansri voor Van der Veken en Samyn voor Troonbeeckx.
Verder zou ik Troonbeeckx laten staan. Die heeft echt wel een dijk van een match gespeeld hoor. Bleef lopen en droeg aanvallend zijn steentje ook bij. Past volgens mij iets beter in hoe we nu spelen omdat hij een groter volume en meer duelkracht heeft.
Placca zal wel de voorkeur genieten, petrov kreeg werkelijk niets klaar en speelt continu met oogkleppen op.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zou Troonbeeckx ook laten staan. Niks tegen Emile uiteraard, maar die kunnen brengen als de rest wat dood zit is wel echt een wapen, zoals gebleken vorige match.Axassin wrote: ↑Mon Nov 09, 2020 9:41 amIs er dan terug een transferperiode? Transfervrije spelers die je nu aansluit, zullen pas speelklaar zijn na de winterstop hoor, duurt even om ze in te passen. De meeste transfervrij spelers zitten ook al sinds maart zonder voetbal in teamverban. Da's niet niks.Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:11 pmWat mij betreft Placca voor Petrov, El Ansri voor Van der Veken en Samyn voor Troonbeeckx.
Verder zou ik Troonbeeckx laten staan. Die heeft echt wel een dijk van een match gespeeld hoor. Bleef lopen en droeg aanvallend zijn steentje ook bij. Past volgens mij iets beter in hoe we nu spelen omdat hij een groter volume en meer duelkracht heeft.
Placca zal wel de voorkeur genieten, petrov kreeg werkelijk niets klaar en speelt continu met oogkleppen op.
En zodra iemand bevestiging heeft ivm komend weekend: laat het me weten
Geen reden tot wisselen volgens mij , zou mij zelfs niet verbazen dat hij ook Petrov laat staan. Placca kwam in dat er al veel energie is verbruikt hé. Maar ik zou hem ook laten starten nu ze, denk dat het moment is gekomen.
misschien Allach eens centraal achter de spitsen proberen?
kan een betere aansluiting zijn tussen verdediging en aanval
kan een man uitschakelen, de bal even bijhouden en heeft een afstandsschot
-
Gilis staat daar al en doet dat goed vind ik. Allach volgens mij beter vanop de kant.