Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Re: Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Is het trainingsveld in Oosterwijk trouwens geen kunstgrasveld?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
In dat geval kan het eigenlijk niet meer fout gaanBerrem wrote: ↑Mon Jan 21, 2019 1:12 pmIs het trainingsveld in Oosterwijk trouwens geen kunstgrasveld?
Ik zie daar een Staelens in de verdediging. Is dat zoon van?
Geen kunstgras in stadion De Taeye te Heist.
Vergis jullie niet, de wedstrijd zal plaatsvinden in het stadion van KFC Heist ipv dat van FC Knokke.
Enige parkeerplaats aan het sportcentrum Laguna Knokke Heist voldoende parkeerplaats daar ….klein 10 minuutjes stappen naar het stadion! Iemand die weet de prijs van de tickets en of je ze daar ter plaatse kan aanschaffen? Mss bol ik ook wel ééns naar het zeetje.
15 euro voor zitplaatsen alsus het SV. Ik neem aan (schiet me niet af alst niet zo is) dat je nog tickets aan de loketten daar kan kopen. Wat is de reden van het uitwijken?ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 21, 2019 9:31 pmEnige parkeerplaats aan het sportcentrum Laguna Knokke Heist voldoende parkeerplaats daar ….klein 10 minuutjes stappen naar het stadion! Iemand die weet de prijs van de tickets en of je ze daar ter plaatse kan aanschaffen? Mss bol ik ook wel ééns naar het zeetje.
Verbouwing stadion.
Grr ik twijfel nog. Iemand een idee of de infrastructuur ginds iets voorstelt?
Misschien ligt het aan mij, maar wat heeft de infrastructuur van de tegenstander er mee te maken of je je ploeg gaat aanmoedigen of niet
Goh, tis voor mij wel 1 van de factoren die meespeelt. Niet perse omwille van overdekt te zitten, meer omwille van het zicht. Ik zou 2,5 uur heen & 2,5 terug met de trein onderweg zijn. Dan zie ik graag iets van de match. Op Heist moesten we bv in rijen van 4 a 5 man plaatsnemen naast het veld, waardoor ik - nochtans niet één van de kleinsten - max 30% van het veld kon zien. Zoiets wil ik - gezien de inspanning & tijd die het kost om daar te graken - toch vermijden.