Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Toch een statement. Brugge was echt goed vond ik. En fja, Anderlecht. De Coucke gaat zen portefeuille mogen bovenhalen. Die hebben op veel posities versterking nodig. En ze moeten balast kwijtgraken. En geen Bayat om hen daarbij te helpen

Rutten bij Anderlecht. Ik weet het zo niet. Z'n palmares is nu niet bepaald indrukwekkend.
Lijkt me wel een sympathieke man, maar ik betwijfel of hij het gaat kunnen klaarspelen.
Kara terug is dan wel weer een goeie zet. Vond ik altijd een van de betere verdedigers in eigen land.
Lijkt me wel een sympathieke man, maar ik betwijfel of hij het gaat kunnen klaarspelen.
Kara terug is dan wel weer een goeie zet. Vond ik altijd een van de betere verdedigers in eigen land.
Awel, ik dacht dat Genk tegen nu al zou roet in de motor zou hebben, maar het blijft erg goed voetbal op de mat leggen. Ook Brugge lijkt nog verder af te zakken. Ik hoop dat ze het gaan halen, ook al weet ik niet of ze in PO 1 gaan presteren. Daar zie ik Brugge en Standard dan wel weer een voordeel hebben.
Voor Lokeren dreigt degradatie tenzij Waasland-Beveren zou moeten degraderen wegens dat omkoopgedoe maar daar geloof ik niet in de doofpot in vrees ik!Flor wrote: ↑Sun Jan 20, 2019 5:37 pmAwel, ik dacht dat Genk tegen nu al zou roet in de motor zou hebben, maar het blijft erg goed voetbal op de mat leggen. Ook Brugge lijkt nog verder af te zakken. Ik hoop dat ze het gaan halen, ook al weet ik niet of ze in PO 1 gaan presteren. Daar zie ik Brugge en Standard dan wel weer een voordeel hebben.
Sneu voor de voorzitter daar. Een einde van z'n loopbaan daar in mineur. 't Is wel een zinkend schip ginds vrees ik.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 20, 2019 5:58 pmVoor Lokeren dreigt degradatie tenzij Waasland-Beveren zou moeten degraderen wegens dat omkoopgedoe maar daar geloof ik niet in de doofpot in vrees ik!Flor wrote: ↑Sun Jan 20, 2019 5:37 pmAwel, ik dacht dat Genk tegen nu al zou roet in de motor zou hebben, maar het blijft erg goed voetbal op de mat leggen. Ook Brugge lijkt nog verder af te zakken. Ik hoop dat ze het gaan halen, ook al weet ik niet of ze in PO 1 gaan presteren. Daar zie ik Brugge en Standard dan wel weer een voordeel hebben.
Winst voor Moeskroen tegen KVO 2-1 uitblinker alweer oude bekende Benson goal en mooie assist! Ziet er slecht uit voor Lokeren.
-
Als lokeren zakt en zo ziet het er deze keer wel naar uit zie ik die nooit meer op het hoogste niveau terug komen.
Yep als hij zo blijft spelen wss de vervanger voor Trossard die wss zal vertrekken. Dat Moeskroen de laatste tijd zoveel punten pakt heeft veel te maken met Benson mag ook gezegt worden!
2Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Jan 21, 2019 9:34 amAls lokeren zakt en zo ziet het er deze keer wel naar uit zie ik die nooit meer op het hoogste niveau terug komen.