Lierse K - Union [18-10-2020]
Re: Lierse K - Union [18-10-2020]
Eerste keer dat het voor mij toch wel heel duidelijk is dat we degradatiekandidaat zijn. Onze eerste helft was om te janken.
Volgende week wordt heel erg belangrijk. Daar winnen zou een enorme boost zijn en hopelijk terug wat vertrouwen geven.
Volgende week wordt heel erg belangrijk. Daar winnen zou een enorme boost zijn en hopelijk terug wat vertrouwen geven.
Ik zat ook achter de goal en je zag de bal duidelijk afwijken.Carlke wrote: ↑Mon Oct 19, 2020 5:04 amOver de 1-0 zat vlak achter doel vond die precies ook nogal makkelijk binnen gaan ! Maar keeper had ons daarvoor al wel paar keer gered ook. Neemt niet weg dat hij die bal kon pakken. Wil het nog wel eens terug zien voor ik echt zeker ben. Idd onze eerste helft dramatich !
Ik vond Petrov soms nog wel verdienstelijk trouwens. Is in vorige matchen wel anders geweest.
Niet ondenkbeeldig dat zowel 1b als de hoogste klasse binnenkort op slot gaat zou logisch zijn want nu heb je al competitievervalsing! De cijfers mensen zijn dramatisch.
Dacht eerst dat we in een 4-4-2 zouden spelen, maar bleek eigenlijk een soort van 4-3-3 te zijn met Placca en Allach op de flank. We kwamen daardoor steeds een man tekort op het middenveld en de ruimte tussen de lijnen werd veel te groot. Daar heeft Union zeker in de eerste helft van geprofiteerd. De tweede helft moest het niet meer zonodig voor hen. Als je dan het geluk hebt om toch een goal te kunnen maken, kan je Union in een vervelende positie duwen. Maar eerlijk, het zat er niet in.
-
Thomas1906
Met dat interview voor de match leek het dat onze trainer precies niet veel goesting had.
Dat is toch niet echt de mentaliteit die ik wil zien van onze coach voor die honderden fans die toch naar het koude en kille stadion kwamen.
Nee, dit soort matchen kunnen we missen als kiespijn en de behaalde punten zijn mooi geweest als extra voorsprong.
Aan de andere kant blijft het in deze reeks normaal gezien alles dicht op elkaar.
Dat is toch niet echt de mentaliteit die ik wil zien van onze coach voor die honderden fans die toch naar het koude en kille stadion kwamen.
Nee, dit soort matchen kunnen we missen als kiespijn en de behaalde punten zijn mooi geweest als extra voorsprong.
Aan de andere kant blijft het in deze reeks normaal gezien alles dicht op elkaar.
Kan je dat ergens herbekijken?Thomas1906 wrote: ↑Mon Oct 19, 2020 9:50 pmMet dat interview voor de match leek het dat onze trainer precies niet veel goesting had.