KMSK Deinze - Lierse K [04-09-2020]
-
KLSK190630
Re: KMSK Deinze - Lierse K [04-09-2020]
2 jaar geleden, toen smolders 19 was, kwam hij bij ons jefke vervangen naast wils en toen was onze verdediging veel stabieler. We zijn toen zelfs nog tweede geworden. Ik zou altijd smolders laten spelen daar zit nog progressie in, jefke is elke week scharen.Zovko wrote: ↑Thu Oct 01, 2020 9:56 amJelle1906 wrote: ↑Mon Sep 28, 2020 7:54 pmJeffrey was gister de beste cv van de 2KLSK190630 wrote: ↑Mon Sep 28, 2020 1:10 pm
El kababri/el ansri op de plaats van van genechten en mss smolders ipv jefke, voor de rest inderdaad zelfde 11. Hopelijk samyn terug die van vorig jaar en dan zie ik ons daar iets rapen.
VdV/Santermans is beter dan Smolders/Santermans hoor mannen.Ik denk dat er veel gaan verschieten de moment dat Smolders er in komt. Onze verdediging gaat veeeel minder stabiel zijn. Smolders gaat volgens mij ni meekunnen. Van Genechten gaat zowizo blijven staan. El Kababri mist duidelijk ritme en kon zelfs tegen Charleroi ni mee, El Ansri is geen RB, da zag je duidelijk tegen Brugge waar die constant uit positie liep. Allez das mijn bescheiden mening maar![]()
Ik zou op Deinze zelfs met 3 centrale verdedigers durven spelen, laat zij maar komen wij lekker counteren !
Ge moet is zoen welke goale Jeffke op een klak bed en welke santermans dan kunde beter santermans vervangen door Smolders beide linksvoetig al zou ik de verdediging gewoon late staanKLSK190630 wrote: ↑Thu Oct 01, 2020 10:08 am2 jaar geleden, toen smolders 19 was, kwam hij bij ons jefke vervangen naast wils en toen was onze verdediging veel stabieler. We zijn toen zelfs nog tweede geworden. Ik zou altijd smolders laten spelen daar zit nog progressie in, jefke is elke week scharen.Zovko wrote: ↑Thu Oct 01, 2020 9:56 am
VdV/Santermans is beter dan Smolders/Santermans hoor mannen.Ik denk dat er veel gaan verschieten de moment dat Smolders er in komt. Onze verdediging gaat veeeel minder stabiel zijn. Smolders gaat volgens mij ni meekunnen. Van Genechten gaat zowizo blijven staan. El Kababri mist duidelijk ritme en kon zelfs tegen Charleroi ni mee, El Ansri is geen RB, da zag je duidelijk tegen Brugge waar die constant uit positie liep. Allez das mijn bescheiden mening maar![]()
Juist code al gehad, Lierse - Union ! En weer lukt het niet mail gestuurd, wel positief dat ze er al vroeg mee beginnen . Benieuwd naar afloop !
Zou Placca al mee kunnen doen?
Als men bron juist is zit placca en Gilles in selectie