Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Thomas1906
Re: Clubnieuws

Post by Thomas1906 » Sun Sep 27, 2020 9:25 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Sep 26, 2020 8:06 pm
Carlke wrote:
Sat Sep 26, 2020 5:15 pm
Iemand foto ?
https://www.westerstrand.be/nl/realisat ... -sk-lierse

Nu moet ik zeggen dat ik toch iets spectaculairder had verwacht dan dit.
Dit heeft de grootte van de display bij de plaatselijke beenhouwer :mrgreen:
Geef mij het scorebord van vroeger maar, die grote display waar dat ziekenwagentje en zo op kwam bij een blessure :D
Als ik dat lees, is torreele eigenlijk te laat in actie geschoten. :D

KRKN

Post by KRKN » Tue Sep 29, 2020 5:24 pm

Infralier (vennootschap van LVT) koopt een deel van de grond van het stadion dat nu eigendom was van de stad over. Dit is met oog op werken die de club wil uitvoeren.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Sep 29, 2020 5:51 pm

Asfalt aan de parking zou ook aangepakt worden, eindelijk.
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Sep 30, 2020 10:02 am

Lierse Kempenzonen neemt ontbrekend stukje grond Vanderpoortenstadion over van stad
De NV Infralier (die achter voetbalclub Lierse Kempenzonen zit) neemt een lapje grond aan het Herman Vanderpoortenstadion over van de stad Lier. De transactie biedt Lierse Kempenzonen meer rechtszekerheid. Infralier betaalt de schattingsprijs van 27.800 euro.

Kristof De Cnodder 29 september 2020
Een deel van de jongste tribune van het Vanderpoortenstadion werd opgetrokken op een spie grond van de stad Lier. Het vroegere K. Lierse SK bereikte daarover in 2000 een langdurige erfpachtovereenkomst met de stad, maar die kwam te vervallen na het faillissement van de club in 2018. Opvolger Lierse Kempenzonen – dat het stadion en het grootste deel van de bijhorende grond overnam van de curator - vroeg nu aan de stad of men wou overgaan tot een definitieve verkoop van het ontbrekende perceel. Het schepencollege en de gemeenteraad stemden daarmee in.

“Lierse Kempenzonen broedt op plannen om verdere aanpassingen aan te brengen aan het stadion”, liet schepen van Sport Ivo Andries (Open VLD) tijdens de gemeenteraadszitting van maandag verstaan. “In die optiek vonden zij het beter om voor honderd procent eigenaar te worden.”

Parking
Het stuk grond waar de parking van het Vanderpoortenstadion zich bevindt, blijft wél eigendom van de stad. Met Infralier werd daaromtrent een erfpachtregeling uitgewerkt. Infralier – dat 540 euro huur per jaar zal betalen – gaat de parking van nieuw asfalt voorzien en blijven onderhouden. Op niet-wedstrijddagen blijft de parking publiek.
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Wed Sep 30, 2020 1:02 pm

Benieuwd wanneer die plannen rond het stadion concreter gaan worden.

Zovko

Post by Zovko » Thu Oct 01, 2020 4:58 pm

Weer geen code ontvangen voor union voor menne zoon. Al voor langsgegaan , zijn abo vernietigd , nieuw gemaakt, al 5x gemaild de vorige keren. Ik begin hier echt moedeloos van te worden. Voor mij hoeft het nimeer als da nog lang op deze manier verder duurt. Dat ze onze abos dan maar terugbetalen en kzal wel op tv kijken. Bende amateurs 🤬🤬🤬🤬🤬

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Oct 01, 2020 5:30 pm

Zovko wrote:
Thu Oct 01, 2020 4:58 pm
Weer geen code ontvangen voor union voor menne zoon. Al voor langsgegaan , zijn abo vernietigd , nieuw gemaakt, al 5x gemaild de vorige keren. Ik begin hier echt moedeloos van te worden. Voor mij hoeft het nimeer als da nog lang op deze manier verder duurt. Dat ze onze abos dan maar terugbetalen en kzal wel op tv kijken. Bende amateurs 🤬🤬🤬🤬🤬
100 procent gelijk.

Carlke

Post by Carlke » Thu Oct 01, 2020 8:02 pm

Wij code ontvangen maar werkt weer niet ! Dus mail gestuurd krijgen die dat nu niet op punt gezet ! Maar allee nog tijd genoeg benieuwd naar afloop !

Jelle1906

Post by Jelle1906 » Thu Oct 01, 2020 8:25 pm

Carlke wrote:
Thu Oct 01, 2020 8:02 pm
Wij code ontvangen maar werkt weer niet ! Dus mail gestuurd krijgen die dat nu niet op punt gezet ! Maar allee nog tijd genoeg benieuwd naar afloop !
Wij zitte me 11 abos en iedereen heeft het in orde kunnen maken!
Wel zeker hoofdletters gebruiken en eerst uwe naam invullen dan pas juiste code in het juiste vakje plaatsen!

Flor

Post by Flor » Thu Oct 01, 2020 8:37 pm

Zovko wrote:
Thu Oct 01, 2020 4:58 pm
Hier moeten ze echt iets aan doen. Helemaal mee eens.

Post Reply