Lierse K - Seraing [27-09-2020]
Re: Lierse K - Seraing [27-09-2020]
Nu ligt ticketmaster plat 
Ik word nu toch ook wat lastig ze al van maandag bezig nog altijd niet oké ! Gisteren nieuwe code aangevraagd maar nog niks ontvangen het is al woensdag ! Ik vind dit eigenlijk beetje erover aan het gaan ! Het kan eens mis gaan maar al 3 dagen en mijn probleem nog niet opgelost !
Zelfde hier, maandag gemaild...geen antwoord. Begin er ook vies van de te wordenCarlke wrote: ↑Wed Sep 23, 2020 5:07 pmIk word nu toch ook wat lastig ze al van maandag bezig nog altijd niet oké ! Gisteren nieuwe code aangevraagd maar nog niks ontvangen het is al woensdag ! Ik vind dit eigenlijk beetje erover aan het gaan ! Het kan eens mis gaan maar al 3 dagen en mijn probleem nog niet opgelost !
Is het iemand al wél gelukt?
Bij mij oke nu dankzij mijn baas die gelukkig vlak aan stadion woont. Ze stelde voor om eens langs te gaan, ze hebben het daar dan opgelost nu mail gehad dus alleen nog afdrukken. Begin mij ambetant te voelen van de 3 keer al 2 keer andere mensen moeten lastig vallen !
Ik ben vandaag langs geweest op secretariaat en blijkbaar kan je op tribune 3 niet naast elkaar zitten. Je mag dus geen bubbel aanduiden als je besteld, enkel aparte tickets en plaatsen.
Ik denk dat uw baas naast mij stond daarnet...allez da was toch een madam die tickets kwam bestellen voor haar werknemer ..ne Carl en zijne zoonCarlke wrote: ↑Thu Sep 24, 2020 5:34 pmBij mij oke nu dankzij mijn baas die gelukkig vlak aan stadion woont. Ze stelde voor om eens langs te gaan, ze hebben het daar dan opgelost nu mail gehad dus alleen nog afdrukken. Begin mij ambetant te voelen van de 3 keer al 2 keer andere mensen moeten lastig vallen !