Croky Cup
Re: Croky Cup
Dinsdag denk !Eric wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 1:44 pmEen eersteklasser zie ik ook wel zitten. Zou tof zijn. Wanneer is de match tegen Charleroi?wuytsthomas wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 10:34 amBah, dergelijk mailtje uit Berlaar zou ik niet graag in mijn inbox zien verschijnen als Liersefan Hopelijk geraakt dé Lierse dit jaar wat verder in den beker, toch plezant die cupmatchen. Zou leuk zijn om verder in het tornooi een 1A-team te treffen. Maar soit, competitie primeert, zin in morgen.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
In gewone omstandigheden zou dit wel eens een sfeervolle match kunnen geweest zijn.
WoensdagCarlke wrote: ↑Sun Sep 20, 2020 10:03 amDinsdag denk !Eric wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 1:44 pmEen eersteklasser zie ik ook wel zitten. Zou tof zijn. Wanneer is de match tegen Charleroi?wuytsthomas wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 10:34 am
Bah, dergelijk mailtje uit Berlaar zou ik niet graag in mijn inbox zien verschijnen als Liersefan Hopelijk geraakt dé Lierse dit jaar wat verder in den beker, toch plezant die cupmatchen. Zou leuk zijn om verder in het tornooi een 1A-team te treffen. Maar soit, competitie primeert, zin in morgen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
In het zwarte land.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Eendracht Aalst is zonet uit de bekertrommel gekomen. We maken in de vijfde ronde de verplaatsing naar Olympic Charleroi of SK Lierse Kempenzonen (duel dat aanstaande woensdag nog gespeeld wordt). Datum van deze bekerwedstrijd is zondag 11 oktober om 16u00.
Extra thuismatch dus indien we ons plaatsen. Mooi zo!Yentl1992 wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 3:27 pmEendracht Aalst is zonet uit de bekertrommel gekomen. We maken in de vijfde ronde de verplaatsing naar Olympic Charleroi of SK Lierse Kempenzonen (duel dat aanstaande woensdag nog gespeeld wordt). Datum van deze bekerwedstrijd is zondag 11 oktober om 16u00.
Yep, maar wel tegen de ploeg waar we er vorig jaar door uitgeknikkerd zijn.KRKN wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 4:00 pmExtra thuismatch dus indien we ons plaatsen. Mooi zo!Yentl1992 wrote: ↑Mon Sep 21, 2020 3:27 pmEendracht Aalst is zonet uit de bekertrommel gekomen. We maken in de vijfde ronde de verplaatsing naar Olympic Charleroi of SK Lierse Kempenzonen (duel dat aanstaande woensdag nog gespeeld wordt). Datum van deze bekerwedstrijd is zondag 11 oktober om 16u00.
Totaal andere ploeg bij ons wel nu, maar toch. Altijd een gevaarlijke ploeg dit Aalst.
Rocha meteen hattrick voor RWDM in de beker. Ze mogen het nu opnemen tegen een eersteklasser.