Lommel Utd - Lierse K [11-09-2020]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
boenk
Re: Lommel Utd - Lierse K [11-09-2020]

Post by boenk » Fri Sep 11, 2020 10:20 pm

Devyd wrote:
Fri Sep 11, 2020 9:59 pm
Gillis ook veel te weinig gezien .
Toch relatief dan. Zijn corner wordt tegen de paal gekopt. Had een assist kunnen zijn. Trekt nadien heel knap een voorzet van aan de achterlijn naarbinnen, Petrov werkt niet af. Rode kaart na twee overtredingen op Gilis... zelfs voor een slechte dag had hij dus met wat hulp van zijn team nog beslissend kunnen zijn.

KRKN

Post by KRKN » Sat Sep 12, 2020 6:53 am

Heel jammer. Nog zo een mooi punt weggeven is doodzonde. Ik vrees dat dit nog wel eens kan blijven hangen.

Het goeie:
- We scoren veel makkelijker dan de voorbereiding deed uitschijnen
- Petrov zijn goal, heel mooi gedaan
- Ik vond Allach weer heel goed

Minder goed:
- TJ viel echt weer door de mand
- Ik vond Samyn zwak invallen

Nu, tkon niet blijven duren met zo weinig balbezit. Maar nu nog een puntje, wetende dak komend weekend Club NXT wacht, had heel mooi geweest.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Sep 12, 2020 9:32 am

Zeer zuur zo in de slotfase, blijft toch een wrange nasmaak geven.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sat Sep 12, 2020 9:33 am

KRKN wrote:
Sat Sep 12, 2020 6:53 am
Heel jammer. Nog zo een mooi punt weggeven is doodzonde. Ik vrees dat dit nog wel eens kan blijven hangen.

Het goeie:
- We scoren veel makkelijker dan de voorbereiding deed uitschijnen
- Petrov zijn goal, heel mooi gedaan
- Ik vond Allach weer heel goed

Minder goed:
- TJ viel echt weer door de mand
- Ik vond Samyn zwak invallen

Nu, tkon niet blijven duren met zo weinig balbezit. Maar nu nog een puntje, wetende dak komend weekend Club NXT wacht, had heel mooi geweest.
Helemaal mee eens ! Eigenlijk vedienden we wel punt vind ik. Lommel oke massa balbezit maar voor de rest ! Al heeft onze keeper wel 2 heel goeie reddingen gedaan, iets waar onze vorige doelmannen nooit zouden gepakt hebben. Samijn nee Ozzy ik geef hem niet de voorkeur op straetman. Maar de flater van de avond santermans en dat tegen ex club zal er niet goed van slapen. Sommige zeggen geen strafschop ik vond het duidelijk van wel ! Op naar volgende match best niet onderschatten of het loopt mis hoor ! Onderschat Brugge niet normaal haalbaar, maar wij gaan even hard de mouwen moeten opstroppen zoals elke week!

Axassin

Post by Axassin » Sat Sep 12, 2020 10:00 am

Je zag nu ook waarom petrov bij Westel zich niet in de basis kon spelen. Heel knappe goal maar voor de rest heel veel mislukte (en domme) acties. Loopt gewoon met de bal buiten.

En toon... Tja. Werkte heel hard maar kon niet wegsteken dat dit een paar stappen te snel gaat. Als hij tijd heeft, is het best ok. Getuige de pre assist op straetman. Voor de rest grosierde die in zwakke controles en passes.

Ook vanderveken blijf ik een miskleun vinden op dit niveau. Daar hebben we nog een meer ervaren leider nodig.

Straetman doet het goed qua statistieken (goal en assist) maar valt mij nooit op in het spel.

Van genechten speelde zijn zwakste match tot nu toe, was uitvoetballend nergens.

Wel heel veel credits voor onze keeper. Was aan de start van het seizoen één van de twijfelgevallen maar pakt gisteren twee grmaakte goals en brengt rust voor zijn verdediging. Ook cauwenberg, allach en Gilis verdienen een eervolle vermelding. Scott speelde zijn beste match tot nu toe.

Tot slot: santermans speelde weer een uitstekende partij maar hoe hij die laatste goal weggeeft, zal wel de reden zijn waarom hij wegmoest bij Lommel. Kost de ploeg een punt tegen 10 man.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Sat Sep 12, 2020 12:18 pm

Keeper was beestig goed. Ik zit hier met een wrang gevoel. Duur punt hoor. Die nummer 11 van Lommel kon wel erg goed shorten.

Op naar de eerste thuismatch met publiek!

Ressel

Post by Ressel » Sat Sep 12, 2020 12:42 pm

Axassin wrote:
Sat Sep 12, 2020 10:00 am
Je zag nu ook waarom petrov bij Westel zich niet in de basis kon spelen. Heel knappe goal maar voor de rest heel veel mislukte (en domme) acties. Loopt gewoon met de bal buiten.

En toon... Tja. Werkte heel hard maar kon niet wegsteken dat dit een paar stappen te snel gaat. Als hij tijd heeft, is het best ok. Getuige de pre assist op straetman. Voor de rest grosierde die in zwakke controles en passes.

Ook vanderveken blijf ik een miskleun vinden op dit niveau. Daar hebben we nog een meer ervaren leider nodig.

Straetman doet het goed qua statistieken (goal en assist) maar valt mij nooit op in het spel.

Van genechten speelde zijn zwakste match tot nu toe, was uitvoetballend nergens.

Wel heel veel credits voor onze keeper. Was aan de start van het seizoen één van de twijfelgevallen maar pakt gisteren twee grmaakte goals en brengt rust voor zijn verdediging. Ook cauwenberg, allach en Gilis verdienen een eervolle vermelding. Scott speelde zijn beste match tot nu toe.

Tot slot: santermans speelde weer een uitstekende partij maar hoe hij die laatste goal weggeeft, zal wel de reden zijn waarom hij wegmoest bij Lommel. Kost de ploeg een punt tegen 10 man.
Correcte en objectieve analyse! Men acteert met veel goede wil, karakter en inzet. Maar hoe lang kan je daar succesvol blijven op teren?

Ook . . . heel duidelijk dat, op dit moment, het niveau, tempo, snelheid van uitvoering te hoog gegrepen is voor TJ. Ik begrijp zelfs niet waarom een zo beperkte en angstige speler als JVDV, nu zelfs in een reeks hoger, voorrang krijgt op anderen. Heeft men echt niets beters op die positie?

De verdediging is en blijft een zeer kwetsbaar onderdeel van de ploeg. De meeste spelers, zoals Van Genechten, Santermans, Van der Veken, Smolders zijn traag, missen startsnelheid, geven dus veel ruimte weg en komen al eens te laat in hun acties. Ook in het middenveld wordt nog extra kwaliteit gemist. Op deze manier wordt de 0 houden heel moeilijk.

Netzer

Post by Netzer » Sat Sep 12, 2020 4:05 pm

Ik zou de volgende wedstrijd El Kababri eens op de plaats van Vangenechten zetten, gaat volgens mij een serieuze verbetering zijn.
En Janssen en Vanderveken, tja, die moeten er uit gewoon.
Formerly known as Lisp-boy

Ressel

Post by Ressel » Sat Sep 12, 2020 10:28 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Sep 12, 2020 4:05 pm
Ik zou de volgende wedstrijd El Kababri eens op de plaats van Vangenechten zetten, gaat volgens mij een serieuze verbetering zijn.
Alle respect en sympathie voor die jongens die naar beperkt vermogen echt hun best doen. Maar als je de beperkte, zwakkere broertjes uit je ploeg kan laten, word je alleen maar sterker en beter. Nog een goede, ervaren centrale verdediger met startsnelheid in de benen en nog een goede middenvelder (hopelijk Jellert Van Landschoot) en je bent (beter) gewapend om een deftige competitie af te werken.

Eric

Post by Eric » Sun Sep 13, 2020 7:12 am

Lisp-boy wrote:
Sat Sep 12, 2020 4:05 pm
Zou El Kababri graag eens aan het werk zien.

Post Reply