1ste Amateur
-
Re: 1ste Amateur
Dat roeselare weg is, is enkel goed voor ons. Klinkt hard maar zulke clubs zonder fans en met veel centen kunnen ons dood doen. Nu nog seraing eupen en moeskroen en dan zijn we van de lelijke eendjes af.
- Justhomuch
Moeskroen en Seraing kan ik nog inkomen, maar Eupen en Roeselare waren toch nog wel leuke aways? De fans, hoe weinig of met hoeveel ze ook zijn zijn altijd de dupe op’t einde.
Wij komen áltijd terug!
-
Bij mijn weten kan je nu niks meer ondernemen qua naamsverandering, wedstrijdlocatie etc.
Dus ze gaan bijna een jaar moeten wachten.
Dus ze gaan bijna een jaar moeten wachten.
Clubs vragen uitstel tot na Nieuwjaar.
Ik vind dat soort clubs nog wel leuk als een soort 'middenlaag'. Trekken vaak nog rond de 500 supporters. Ik reken bijvoorbeeld ook Dender in dat schuitje. Best een goeie infrastructuur ook.KLSK190630 wrote: ↑Sat Sep 12, 2020 10:14 amDat roeselare weg is, is enkel goed voor ons. Klinkt hard maar zulke clubs zonder fans en met veel centen kunnen ons dood doen. Nu nog seraing eupen en moeskroen en dan zijn we van de lelijke eendjes af.
Het loopt echter mis als die boven hun stand gaan leven (zoals wij ooit ook heel fervent hebben gedaan, op nog grotere schaal).
Is het echt gedaan voor Roeselare nu?
Wie gaat daar nu zijn centen in steken, slechte momment nu hé met deze situatie. Al zie ik ze op termijn wel terug beginnen was er al eens geen sprake, fusie Kortrijk Moeskroen en roeselare. ?Flor wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 6:41 pmIk vind dat soort clubs nog wel leuk als een soort 'middenlaag'. Trekken vaak nog rond de 500 supporters. Ik reken bijvoorbeeld ook Dender in dat schuitje. Best een goeie infrastructuur ook.KLSK190630 wrote: ↑Sat Sep 12, 2020 10:14 amDat roeselare weg is, is enkel goed voor ons. Klinkt hard maar zulke clubs zonder fans en met veel centen kunnen ons dood doen. Nu nog seraing eupen en moeskroen en dan zijn we van de lelijke eendjes af.
Het loopt echter mis als die boven hun stand gaan leven (zoals wij ooit ook heel fervent hebben gedaan, op nog grotere schaal).
Mja, zou er niemand nu geen doorstart willen doen? Blanco blad dan uiteraard. Die schulden gaan ze niet meer recupereren. Dus tzou vanuit een andere club moeten zijn.Carlke wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 8:57 pmWie gaat daar nu zijn centen in steken, slechte momment nu hé met deze situatie. Al zie ik ze op termijn wel terug beginnen was er al eens geen sprake, fusie Kortrijk Moeskroen en roeselare. ?Flor wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 6:41 pmIk vind dat soort clubs nog wel leuk als een soort 'middenlaag'. Trekken vaak nog rond de 500 supporters. Ik reken bijvoorbeeld ook Dender in dat schuitje. Best een goeie infrastructuur ook.KLSK190630 wrote: ↑Sat Sep 12, 2020 10:14 amDat roeselare weg is, is enkel goed voor ons. Klinkt hard maar zulke clubs zonder fans en met veel centen kunnen ons dood doen. Nu nog seraing eupen en moeskroen en dan zijn we van de lelijke eendjes af.
- Justhomuch
Perspectief voor hervatting eerste klasse amateurvoetbal
In de eerste klasse van het amateurvoetbal is er weer wat perspectief voor de clubs, de spelers en de supporters. Het amateurvoetbal ligt al een tijdje stil, maar in de eerste klasse, waar onder meer Rupel Boom speelt, hopen ze te herbeginnen in het weekend van 16 januari. De clubs mikken nog altijd op een volledige competitie. Dat betekent dat de uitgestelde wedstrijden ook nog allemaal ingehaald zouden worden en dat de clubs ook tijdens de werkweek matchen zouden spelen. Om besmetting van Covid-19 tegen te gaan, zouden de spelers voor elke wedstrijd getest worden met sneltesten.
In de eerste klasse van het amateurvoetbal is er weer wat perspectief voor de clubs, de spelers en de supporters. Het amateurvoetbal ligt al een tijdje stil, maar in de eerste klasse, waar onder meer Rupel Boom speelt, hopen ze te herbeginnen in het weekend van 16 januari. De clubs mikken nog altijd op een volledige competitie. Dat betekent dat de uitgestelde wedstrijden ook nog allemaal ingehaald zouden worden en dat de clubs ook tijdens de werkweek matchen zouden spelen. Om besmetting van Covid-19 tegen te gaan, zouden de spelers voor elke wedstrijd getest worden met sneltesten.
Wij komen áltijd terug!
Ambitieus. Met sneltesten kan er inderdaad misschien wat meer..