Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Juist de de spelersbus zien rijden met nieuwe striping. Het werd tijd dat het wat minder ouderwets werd. Ik kon niet zien of het de oude of een nieuwe bus is. Veel reclame van Robotland erbij op.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Jammer dat ze zoiets niet op de fb posten. De marketing is toch wel zeer ondermaats. We hebben bv geweldige loges maar niemand weet dat...
Misschien komt dat van de bus nog wel. Ik vermoed dat dit een zeer recente aanpassing is. Ik zie ze meestal wekelijks rijden.KLSK190630 wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 9:21 amJammer dat ze zoiets niet op de fb posten. De marketing is toch wel zeer ondermaats. We hebben bv geweldige loges maar niemand weet dat...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
En daar is de post van de nieuwe bus, ferm busje trouwens.Berrem wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 12:08 pmMisschien komt dat van de bus nog wel. Ik vermoed dat dit een zeer recente aanpassing is. Ik zie ze meestal wekelijks rijden.KLSK190630 wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 9:21 amJammer dat ze zoiets niet op de fb posten. De marketing is toch wel zeer ondermaats. We hebben bv geweldige loges maar niemand weet dat...
Wij komen áltijd terug!
Als ik de foto's bekijk, zie ik dat het wel enkel nieuwe striping is. Geen nieuwe busJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 3:41 pmEn daar is de post van de nieuwe bus, ferm busje trouwens.Berrem wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 12:08 pmMisschien komt dat van de bus nog wel. Ik vermoed dat dit een zeer recente aanpassing is. Ik zie ze meestal wekelijks rijden.KLSK190630 wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 9:21 am
Jammer dat ze zoiets niet op de fb posten. De marketing is toch wel zeer ondermaats. We hebben bv geweldige loges maar niemand weet dat...

Mapei als nieuwe sponsor, das gene kattepis qua naam. Eindelijk een mooie externe deal!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ze ziet er in elk geval wel nieuw uitBerrem wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 3:59 pmAls ik de foto's bekijk, zie ik dat het wel enkel nieuwe striping is. Geen nieuwe busJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 10, 2020 3:41 pmEn daar is de post van de nieuwe bus, ferm busje trouwens.![]()

Wij komen áltijd terug!
Er mag 2300 man binnen int Lisp