Croky Cup
Re: Croky Cup
Feit. En ben het zeker met je eens hoor. Competitie primeert.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Sep 09, 2020 8:51 amDat is ook waar maar je moet er gerakenKRKN wrote: ↑Tue Sep 08, 2020 9:57 pmEen match tegen een eersteklasser is altijd wel leuk natuurlijk.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Sep 08, 2020 8:12 pmGewoon met je reserve ploeg spelen, hebben er niets te zoeken enkel veel kans op gekwetste en schorsingen.
Competitie zal al zwaar genoeg zijn voor er in te blijven!
Misschien dinsdag Ben Hammou eens een volledige match laten spelen?
In die jongen zit wel iets in! Ik zou hem ook eens kans gevenKRKN wrote: ↑Wed Sep 09, 2020 9:48 amFeit. En ben het zeker met je eens hoor. Competitie primeert.
Misschien dinsdag Ben Hammou eens een volledige match laten spelen?
Berchem verloren tegen Lyra L.
Ik heb een maat wiens famillielid dat daar speelt en volgens hem was de arbitrage partijdig.
Ik heb een maat wiens famillielid dat daar speelt en volgens hem was de arbitrage partijdig.
- Justhomuch
Als ik de reacties zo lees vooral berchem heel slecht gespeeld, gaat een moeilijk seizoen worden.
Wij komen áltijd terug!
-
Voor Berchem of de liera?Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 13, 2020 10:04 pmAls ik de reacties zo lees vooral berchem heel slecht gespeeld, gaat een moeilijk seizoen worden.
BerchemVergaaneglorie wrote: ↑Mon Sep 14, 2020 6:31 amVoor Berchem of de liera?Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 13, 2020 10:04 pmAls ik de reacties zo lees vooral berchem heel slecht gespeeld, gaat een moeilijk seizoen worden.
Olympic Charleroi heeft zijn wedstrijd ook gewonnen. Indien we morgen dus Hoboken kloppen, wachten zij op ons als volgende tegenstander.
Genne cadeau.
Genne cadeau.
-
Ik heb anders wel gehoord dat Berchem de Liera stevig onder de knie had 1ste helft. En dat nog thuis ook.Eric wrote: ↑Mon Sep 14, 2020 7:19 amBerchemVergaaneglorie wrote: ↑Mon Sep 14, 2020 6:31 amVoor Berchem of de liera?Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 13, 2020 10:04 pmAls ik de reacties zo lees vooral berchem heel slecht gespeeld, gaat een moeilijk seizoen worden.
- Justhomuch
Stevig zou ik niet zeggen, maar het gaat al heel lang niet goed bij Berchem, zeker niet sinds hun spits naar Londerzeel is getrokken.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Sep 14, 2020 5:33 pmIk heb anders wel gehoord dat Berchem de Liera stevig onder de knie had 1ste helft. En dat nog thuis ook.
Wij komen áltijd terug!
Eerste helft was Berchem beter. Van stevig onder de knie was niet echt sprake.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Sep 14, 2020 5:33 pmIk heb anders wel gehoord dat Berchem de Liera stevig onder de knie had 1ste helft. En dat nog thuis ook.
Tweede helft is Berchem van het veld gespeeld.
Ik ben gaan kijken.