Challenger Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Eric
Re: Proximus league

Post by Eric » Mon Aug 31, 2020 1:08 pm

Toch even melden dat we als tweede het weekend afsluiten 8-)
Vermoedelijk de hoogste positie dit seizoen, maar 't is toch wel tof.

KRKN

Post by KRKN » Wed Sep 02, 2020 8:01 am

Glenn Claes op weg naar RWDM blijkbaar.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Wed Sep 02, 2020 10:53 am

KRKN wrote:
Wed Sep 02, 2020 8:01 am
Was dat een tijd terug al niet afgesprongen?

Axassin

Post by Axassin » Wed Sep 02, 2020 10:57 am

KLSK190630 wrote:
Wed Sep 02, 2020 10:53 am
KRKN wrote:
Wed Sep 02, 2020 8:01 am
Was dat een tijd terug al niet afgesprongen?
Klopt, is al 1,5 maand sprake van. Misschien durven ze nu pas hem definitief te contracteren na het verbreken van zijn contract.

Maar waar gaan ze die zetten?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Wed Sep 02, 2020 10:29 pm

Die leken me toch eerder nog defensieve versterking te kunnen gebruiken.

KRKN

Post by KRKN » Sun Sep 06, 2020 12:12 pm

Speeldag 3:
Lommel - Lierse
Deinze - RWDM
Club NXT - Union
Seraing - Westerlo

Bij een winst van Seraing zou de positie van Bob Peeters toch wat onder druk kunnen komen staan, niet? Ik hoop het alvast niet. Union verwacht ik Club NXT vrij probleemloos wegzetten. Deinze zal ook wel zijn eerste (!) punten pakken tegen tegen RWDM; iets waar wij toch op moeten hopen denk ik.

Ik denk dat onze match tegen Lommel en die van Seraing tegen Westerlo het moeilijkst zijn om te voorspellen. Als RWDM toch nog punt(en) pakt tegen Deinze zullen ze daar toch stilaan ook wel nerveus beginnen worden, al hebben ze niet slecht gespeeld vind ik.

Benieuwd!

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 06, 2020 12:50 pm

KRKN wrote:
Sun Sep 06, 2020 12:12 pm
Speeldag 3:
Lommel - Lierse
Deinze - RWDM
Club NXT - Union
Seraing - Westerlo

Bij een winst van Seraing zou de positie van Bob Peeters toch wat onder druk kunnen komen staan, niet? Ik hoop het alvast niet. Union verwacht ik Club NXT vrij probleemloos wegzetten. Deinze zal ook wel zijn eerste (!) punten pakken tegen tegen RWDM; iets waar wij toch op moeten hopen denk ik.

Ik denk dat onze match tegen Lommel en die van Seraing tegen Westerlo het moeilijkst zijn om te voorspellen. Als RWDM toch nog punt(en) pakt tegen Deinze zullen ze daar toch stilaan ook wel nerveus beginnen worden, al hebben ze niet slecht gespeeld vind ik.

Benieuwd!
Heb bob gisteren gezien op KFC Halle - Pulderbos ! 😄😄😄😄

Eric

Post by Eric » Mon Sep 07, 2020 1:29 pm

Vanaf volgend weekend zijn er weer fans welkom in het profvoetbal. Dat is goed nieuws voor Lommel SK, KMSK Deinze, RFC Seraing en Club NXT. Zij mogen op speeldag drie voor het eerst sinds lang weer een thuismatch spelen mét fans. Al is er natuurlijk wel een limiet op het aantal toegelaten fans.
RFC Seraing kondigde aan dat het 800 toeschouwers binnen wil laten voor de thuismatch tegen KVC Westerlo. De competitieleider opent twee blokken die elk plaats kunnen bieden aan 400 fans. De abonnees krijgen voorrang en op de matchdag zelf zullen er geen tickets aan het loket gekocht kunnen worden. Bezoekende fans zijn ook nog niet welkom.

Ook Lommel SK zet in op de abonnees. De Limburgers verkochten dit seizoen een 500-tal abonnementen en mikken op een toename van de aboverkoop door enkel de abonnees en de seathouders toegang te geven tot het stadion. Fans die geen abonnement hebben, moeten nog wachten om hun favoriete club live aan het werk te zien.

Bij KMSK Deinze worden er 600 fans toegelaten in het stadion. Ook bij de Oost-Vlamingen krijgen de abonnementhouders voorrang. Club NXT communiceerde nog niet over de eventuele toelating van fans. De beloften van Club Brugge werken hun thuisduels af in Lokeren.

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Mon Sep 07, 2020 5:00 pm

KRKN wrote:
Speeldag 3:
Lommel - Lierse
Deinze - RWDM
Club NXT - Union
Seraing - Westerlo

Benieuwd!
Deinze mag van mijn part gewoon verliezen hoor, zeker als wij winnen van Lommel. Met de nadruk op als wel :-)
Dan tellen we al 9 punten voor op de laatste, waarin we binnen een drietal weken hen ook nog eens mogen bekampen. Daar kan je eventueel een flinke bonus uitbouwen en gerust die tweede periode in gaan

KRKN

Post by KRKN » Mon Sep 07, 2020 5:20 pm

Yentl1992 wrote:
Mon Sep 07, 2020 5:00 pm
KRKN wrote:
Speeldag 3:
Lommel - Lierse
Deinze - RWDM
Club NXT - Union
Seraing - Westerlo

Benieuwd!
Deinze mag van mijn part gewoon verliezen hoor, zeker als wij winnen van Lommel. Met de nadruk op als wel :-)
Dan tellen we al 9 punten voor op de laatste, waarin we binnen een drietal weken hen ook nog eens mogen bekampen. Daar kan je eventueel een flinke bonus uitbouwen en gerust die tweede periode in gaan
Deinze komt sowieso nog wel bovendrijven (en gaan ons ook inhalen, lijkt me). Periode is nu minder van belang nu die periodetitel wegvalt, dus het gaat om consistentie. Dan zie ik liever RWDM punten kwijtspelen.

Post Reply