1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Vreemd nieuws uit Roeselare. Van die nieuwe investeerders blijkt niks in huis te gaan komen.. wat een ramp voor supporters en spelers.
En maar spelers kopen, liefst 3 voor elke positie. Volledig ondoordacht en puur op naam, dat was gedoemd om te mislukken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Maat van mij is daar aangenomen voor de scouting door die gast die nu in opspraak komt, nog geen dag uitbetaald, geen vervoerskosten, ... zal allemaal via de rechter moeten. Vroeg nog of ze bij ons niemand zoeken
Wij komen áltijd terug!
Snap zoiets niet (vanuit het standpunt van die 'investeerder' dan). Ge weet toch dat zoiets uitkomt?Justhomuch wrote: ↑Mon Sep 07, 2020 7:17 amMaat van mij is daar aangenomen voor de scouting door die gast die nu in opspraak komt, nog geen dag uitbetaald, geen vervoerskosten, ... zal allemaal via de rechter moeten. Vroeg nog of ze bij ons niemand zoeken
En een paar weken terug die plek van Club NXT maar opeisen. Ongezien toch.
-
Einde van de rit voor Roeselare. We kennen dat perfect........
Weer die oude wonden die openrijten.
Veel medeleven voor de supporters van Roeselare.
Veel medeleven voor de supporters van Roeselare.
Wie gaat daar de boel overnemen? Ik zie eerder een fusie gebeuren tussen twee ploegen uit de buurt (Mandel en Winkel sport) die samen met een deel van het oude bestuur van Roeselare op schiervelde hun matchen gaan afwerken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”