Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Welke indruk gaf hij? En nog nieuws kunnen rapen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Volk genoeg??Lisp-boy wrote: ↑Wed Sep 02, 2020 4:39 pmGlenn Claes had naar ons mogen komen, een gemiste kans vind ik.
Voor mij hoeft Troonbeeckx absoluut niet, op die positie hebben we volk genoeg. Spits, middenvelder en centrale verdediger, dat hebben we nodig.
Nog een gerucht :
http://www.voetbalnieuws.be/news/542981 ... arbruecken

Heb alleen nog maar de uilooptraining gezien. Allach en Brik trainden afzonderlijk, maar toch met goede intensiteit.
Er zou ook contact geweest zijn met De Belder, maar denk dat die bijna evenveel wou verdienen dan de rest van de ploeg samen - had blijkbaar niet door dat de Samy er niet meer is.
Top, brik lijkt belangrijker voor deze ploeg te zijn dan we initieel dachten.Lipser wrote: ↑Wed Sep 02, 2020 8:29 pmHeb alleen nog maar de uilooptraining gezien. Allach en Brik trainden afzonderlijk, maar toch met goede intensiteit.
Er zou ook contact geweest zijn met De Belder, maar denk dat die bijna evenveel wou verdienen dan de rest van de ploeg samen - had blijkbaar niet door dat de Samy er niet meer is.
Met petrov hebben we, denk ik, een correcter profiel gehaald voor onze speelwijze.
Over de tester: die speelt ondertussen mee in een oefenmatch bij Geel (1ste prov). Dit komt van hun facebook:
⏱49’ De thuisploeg lijkt vertrokken. Tester Teo Herr mag alleen op de doelman afgaan maar hij krult het leer overhoeks langs de verkeerde kant van de paal naast

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Over De Belder heb ik trouwens gehoord (ik zeg ook maar gehoord) dat die rond het half miljoen per jaar zou verdienen bij deinze. Dat is echt absurd.
Troonbeeckx definitief naar ons volgens gva. Gisteren zijn contrzct bij stvv ontbonden.
Over onze flanken mogen we toch niet klagen. Welkom alvast!
En wie ga je daar voor uit de ploeg zetten ? Allach ? Samyn ?
Formerly known as Lisp-boy