Transfernieuws
-
Thomas1906
Re: Transfernieuws
Nog 2 dagen zeker? En dan terug die periode in oktober?
Tenzij het een vrije speler is natuurlijk, maar als die nu nog geen club heeft..
Hopelijk geen huurspelers deze keer.
Als die speelt gelijk Gillis mag dat huurspeler zijn wel liefst iemand die volgend seizoen einde contract is dan !Thomas1906 wrote: ↑Sat Aug 29, 2020 10:05 pmNog 2 dagen zeker? En dan terug die periode in oktober?
Tenzij het een vrije speler is natuurlijk, maar als die nu nog geen club heeft..
Hopelijk geen huurspelers deze keer.
Morgen transfer ? Anders is wachten tot half sep
Ik verwacht nog niets, tenzij het troonbeeckx is. TVI gaf in de persbabbel ook aan dat ze de transfermarkt aan het 'bekijken zijn'.
Die goeie start geeft wel wat ademruimte om geen impulsieve beslissingen te nemen maar alles goed te wikken en wegen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
andyosgarcia
Er gaan er veel het niet met me eens zijn 9/10...
En ik denk van Toon Janssen dat het een degelijke speler is enzo, maar zag ik het alleen of heeft hij het tijdens de wedstrijd op bepaalde momenten enorm moeilijk gehad?
Ik heb hem letterlijk een aantal keer gewoon zijn man zien laten gaan...omdat hij hem fysiek gewoon niet meer volgen kon.
Of dat is een moment opnamen of het is een beetje te zwaar voor hem?
Dus misschien in die centrale as toch ook nog iets reserve halen ?
Is Overmeire te oud voor ons? Zou wel wat ervaring kunnen meebrengen , is Belgisch en kan misschien op het veld doen wat TVI deed deze week, De jongere een beetje in toom houden soms.
En ik denk van Toon Janssen dat het een degelijke speler is enzo, maar zag ik het alleen of heeft hij het tijdens de wedstrijd op bepaalde momenten enorm moeilijk gehad?
Ik heb hem letterlijk een aantal keer gewoon zijn man zien laten gaan...omdat hij hem fysiek gewoon niet meer volgen kon.
Is Overmeire te oud voor ons? Zou wel wat ervaring kunnen meebrengen , is Belgisch en kan misschien op het veld doen wat TVI deed deze week, De jongere een beetje in toom houden soms.
Moeilijke oefening vind ik, brik en Scott heb je al Jansen als 3 de man, ja ook ik vond Jansen niet goed. Maar een toon Jansen heeft dat altijd in begin seizoen. Maar ja het kan en kans groot dat dit te hoog is. Maar die van Zulte kwam zou polyvalent zijn en daar ook kunnen spelen als nodig is. Vandaar moeilijke.andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 2:13 amEr gaan er veel het niet met me eens zijn 9/10...
Is Overmeire te oud voor ons? Zou wel wat ervaring kunnen meebrengen , is Belgisch en kan misschien op het veld doen wat TVI deed deze week, De jongere een beetje in toom houden soms.![]()
TJ had het inderdaad moeilijk, maar is anderzijds ook nog maar net fit. Lijkt me dit seizoen geen basisspeler maar niet erg om als bankzitter te hebben. Dan lijkt me een extra aanvallende versterking nog nuttiger.andyosgarcia wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 2:13 amEr gaan er veel het niet met me eens zijn 9/10...
Is Overmeire te oud voor ons? Zou wel wat ervaring kunnen meebrengen , is Belgisch en kan misschien op het veld doen wat TVI deed deze week, De jongere een beetje in toom houden soms.![]()
Het contract van alexander maes wordt verbroken bij beerschot. Dat lijkt mij een heel interessante speler voor ons.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Vergaaneglorie
Zoveel spring mogelijkheden zullen er ook niet zijn en blij zijn dat je in 1B mag gaan sjotten.