Lierse K - RWDM [29-08-2020]
Re: Lierse K - RWDM [29-08-2020]
Het begint alweer te kriebelen
serieus ongeduldig aant worden. Kheb er eigenlijk een goed gevoel bij.

Awel.. Voor de start van de competitie had ik dat ook toen ik aan Rwdm dacht.. Maar nu denk ik dat die match zwaarder is dan die tegen Westerlo..
Ik neem aan dat vrijdag Van Genechten nog gewoon speelt? Lijkt me straf om onze nieuwe aanwinst meteen in de basis te droppen.
Ik hoop dat we de netten kunnen doen trillen, anders kan dat wel eens een complex worden.
Zelfs moest die nieuwe speelgerechtigd zijn zou yentel van genechten nog moeten spelen die gast heeft het uitstekend gedaan op Westerlo. Staat zelfs in de beste 11 ploeg van 1b op openingsspeeldag !
Ik vermoed dat die 2 de komende maanden een gelijke kans zullen krijgen. Ze zullen moeten strijden voor hun plaats. Komende zaterdag lijkt Van Genechten me de evidente keuze.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Van Genechten heeft dat inderdaad subliem gedaan tegen Westerlo.
Hopelijk kan hij dit doortrekken..
Want Westerlo was natuurlijk zijn ex club en daar wou hij maar al te graag iets bewijzen.
Hopelijk kan hij dit doortrekken..
Want Westerlo was natuurlijk zijn ex club en daar wou hij maar al te graag iets bewijzen.
Winst 2-1 met een goal van Petrov!
Ja, ik hoop het ook, die hebben we broodnodig.
Het zou mooi zijn moest Petrov meteen kunnen scoren in zijn eerste wedstrijd, zou hem vertrouwen geven.
Formerly known as Lisp-boy