Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Magico
Re: Transfernieuws

Post by Magico » Thu Aug 27, 2020 12:44 pm

Inderdaad Troonbeeckx.
Niet te verwarren met de Troonbeeckx die in Lommel speelt. Dat is Inderdaad een verdediger.

Ik hoop dat ze hem kunnen aantrekken. Kopen en niet huren dus.

Het doet me wel deugd dat ze effectief nog werk maken om de ploeg sterker te maken.
Ook de profielen en de inspraak van TVI geven me een goed gevoel nu.

Het enige waar ze voor moeten opletten is dat ze er ook niet te lang mee wachten.

Elke week worden er dure puntjes verdeeld. En elk puntje gaan we nodig hebben op het einde van de rit.

KRKN

Post by KRKN » Thu Aug 27, 2020 12:51 pm

Axassin wrote:
Thu Aug 27, 2020 11:42 am
Tokky89 wrote:
Thu Aug 27, 2020 10:53 am
Axassin wrote:
Wed Aug 26, 2020 11:36 pm

Mathieuke troonbeeckx dus? :D mocht hij het zijn, dat is een gast die echt een revelatie kan worden in 1B als hij kansen krijgt. Sneltrein.
Is toch meer een verdediger ni?
Nee zenne. RM/Rechtsbuiten. Misschien als wingback een aantal keer ingevallen bij stvv? Liep er 2 seizoenen terug Nelissen keer op keer af, en laat snelheid nu net Nelissen zijn enigste kwaliteit zijn. Dat seizoen een goal of 9 en heel wat assists op zijn 20 jaar. Geboren in Lier ook.

Ik hoop wel dat ze hem definitief halen dan.
Klinkt als iemand die we kunnen gebruiken. We gaan zo goed mogelijk stand moeten houden de komende weken..

Tokky89

Post by Tokky89 » Thu Aug 27, 2020 2:51 pm

KRKN wrote:
Thu Aug 27, 2020 12:51 pm
Axassin wrote:
Tokky89 wrote:
Thu Aug 27, 2020 10:53 am

Is toch meer een verdediger ni?
Nee zenne. RM/Rechtsbuiten. Misschien als wingback een aantal keer ingevallen bij stvv? Liep er 2 seizoenen terug Nelissen keer op keer af, en laat snelheid nu net Nelissen zijn enigste kwaliteit zijn. Dat seizoen een goal of 9 en heel wat assists op zijn 20 jaar. Geboren in Lier ook.

Klinkt als iemand die we kunnen gebruiken. We gaan zo goed mogelijk stand moeten houden de komende weken..
Zou Benson mss geen optie kunnen zijn? Zit daar toch maar op de bank bij Antwerp, als zij nog versterking bijhalen voorin valt hij mss zelfs wel uit de kern.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Aug 27, 2020 3:37 pm

Tokky89 wrote:
Thu Aug 27, 2020 2:51 pm
KRKN wrote:
Axassin wrote:

Zou Benson mss geen optie kunnen zijn? Zit daar toch maar op de bank bij Antwerp, als zij nog versterking bijhalen voorin valt hij mss zelfs wel uit de kern.
Benson is 2,4 mil waard. Dat is bijna evenveel als onze hele huidige kern samen. Ik vrees dus van niet.

Berrem

Post by Berrem » Thu Aug 27, 2020 3:57 pm

Tokky89 wrote:
Thu Aug 27, 2020 2:51 pm
KRKN wrote:
Axassin wrote:

Het feit dat hij daar de bank nog haalt geeft ons weinig kans denk ik...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Thu Aug 27, 2020 4:49 pm

Gewoon een vraag.
Sommige nieuwe aangetrokken spelers als Vargas en co moesten in quarantaine en mede daardoor niet tijdig speelgerechtigd.
Geld dit voor onze nieuwe spits ook die x-aantal dagen of voor hem niet , omdat hij van uit Westerlo kwam en allicht ook al voldoende negatieve tests deed?
Want Ik weet niet goed hoe het zit met binnen de reeks/ land zijnde transfers. Zijn ze hier ook aan onderworpen? En zo ja, wie zetten we van't weekend anders in de spits?

KRKN

Post by KRKN » Thu Aug 27, 2020 5:05 pm

andyosgarcia wrote:
Thu Aug 27, 2020 4:49 pm
Gewoon een vraag.
Sommige nieuwe aangetrokken spelers als Vargas en co moesten in quarantaine en mede daardoor niet tijdig speelgerechtigd.
Geld dit voor onze nieuwe spits ook die x-aantal dagen of voor hem niet , omdat hij van uit Westerlo kwam en allicht ook al voldoende negatieve tests deed?
Want Ik weet niet goed hoe het zit met binnen de reeks/ land zijnde transfers. Zijn ze hier ook aan onderworpen? En zo ja, wie zetten we van't weekend anders in de spits?
Ik denk het niet hoor. Als ze niet uit een ‘rode zone’ komen en zoals Petrov gewoon in Westerlo zat verwacht ik daar geen problemen mee.

Carlke

Post by Carlke » Thu Aug 27, 2020 5:20 pm

andyosgarcia wrote:
Thu Aug 27, 2020 4:49 pm
Gewoon een vraag.
Deinze haalde spelers die einde contract waren Vargas, neto , de belder dus geen test gedaan vandaar in quarantaine eerst. Petrov niet heel voorbereiding bij Westerlo meegedaan en wekelijks getest dus recht inzetbaar.

Axassin

Post by Axassin » Thu Aug 27, 2020 7:14 pm

Magico wrote:
Wed Aug 26, 2020 11:29 pm
De namen die ik weet zijn een aanvaller(flank) en een ervaren middenvelder uit een reeks lager. Afwachten of het ook concreet word hé.. Er is voorlopig enkel interesse zover ik weet.

De zoon van een collega van mij speelt in de Nederlanse 2de klasse en is ook gecontacteerd over een eventuele huur. Maar is voorlopig ook niet echt concreet. Enkel wat afgetoetst zoals ze zeggen..
Kunt ge wat meer vertellen over de middenvelder? Eerder aanvallend of verdedigend? Ik gok op een giel deferm ofzo. Veel ervaring en in de THES vijver vissen we graag
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Magico

Post by Magico » Thu Aug 27, 2020 7:29 pm

Ik had het blijkbaar verkeerd begrepen. Het was geen middenvelder maar een linksback. Batista van thess sport. Maar dat ging over een tijdje terug. Troonbeeckx zou wel nog effectief op de radar staan. Excuses voor de mis informatie ;)

Post Reply