Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Één van onze trouwste partners, ANNO CHEMICALS N.V., verlengt haar overeenkomst voor twee seizoenen. Hun loge wordt alvast opgeblonken!
Ook interesse om in een loge op het Lisp? Contacteer ons via business@lierse.com.
Die man (eigenaar) heb ik al eens ontmoet. Fanatieke supporter, ik had niet anders verwacht dan dat hij zou verlengen.KRKN wrote: ↑Wed Aug 26, 2020 2:11 pmÉén van onze trouwste partners, ANNO CHEMICALS N.V., verlengt haar overeenkomst voor twee seizoenen. Hun loge wordt alvast opgeblonken!
Ook interesse om in een loge op het Lisp? Contacteer ons via business@lierse.com.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Op de foto van BT op fb zie ik geen ledboarding. Vreemd.
-
Buiten een onduidelijk scherm is het inderdaad vaste boarding. Die achter de goal is enkel goed leesbaar bij close-ups en heb de indruk dat er niet zo heel veel camera's zijn. Dus ik denk dat Renomar vooral heel content is.KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 29, 2020 3:03 pmOp de foto van BT op fb zie ik geen ledboarding. Vreemd.

Het plan om een 3000-tal supporters toe te laten is vandaag aan de burgemeester toegelicht en zou in grote lijnen positief onthaald zijn. Ze hopen tegen 16 september terug volk toe te laten.
- Justhomuch
Zou echt waanzinnig positief zijn voor onze club, inkomsten + tv gelden.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Zijn er eigenlijk nieuwe sponsors bijgekomen nu we in 1B spelen?
Wij komen áltijd terug!
Denk niet dat tv gelden afhankelijk zijn van supporters toch?Justhomuch wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 6:45 pmZou echt waanzinnig positief zijn voor onze club, inkomsten + tv gelden.
Wat inkomsten betreft weet ik niet. Ik hoop dat eet & drankfaciliteiten open zijn maar vrees er wat voor. ‘t Is vooral goed dat ze nu geen / amper compensatie gaan moeten voorzien aan abohouders lijkt me.
Wat sponsers betreft: ik zie vooral verlengingen van bestaande sponsers (op Robotland na dan).
- Justhomuch
Ik bedoel maar dat je inkomsten hebt van kaartjes/drank en nu ook die TV gelden hebt.KRKN wrote: ↑Wed Sep 02, 2020 7:59 amDenk niet dat tv gelden afhankelijk zijn van supporters toch?Justhomuch wrote: ↑Tue Sep 01, 2020 6:45 pmZou echt waanzinnig positief zijn voor onze club, inkomsten + tv gelden.
Wat inkomsten betreft weet ik niet. Ik hoop dat eet & drankfaciliteiten open zijn maar vrees er wat voor. ‘t Is vooral goed dat ze nu geen / amper compensatie gaan moeten voorzien aan abohouders lijkt me.
Wat sponsers betreft: ik zie vooral verlengingen van bestaande sponsers (op Robotland na dan).
Wij komen áltijd terug!
robotland is een bedrijf van LVT