Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Mhmm.. niet helemaal zeker of ik het met dat punt over Seraing eens ben. Die hebben ons echt rammel gegeven afgelopen keren.KLSK190630 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 5:52 pmozzy105 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 5:28 pmBekijk de kernen is deze reeks en Deinze bezit ver veruit de meest kwalitatieve. Voor mij de titelfavoriet in 1B. De zwakste kern bezit momenteel geel-zwart en als daar echt niks bijkomt zoals het er nu naar uitziet belanden ze volgend jaar terug in de hoogste Amateurreeks zo simpel is het mensen.
Seraing is zwakker denk ik, die hebben van mennen die ik ken enkel bernier en samyn> bernier. Ons middenveld is sterk trouwens, bitsindou kopt er minstens 3 binnen dit seizoen en een allach in vorm vind ik 1A niveau. Als we nog een spits halen, die er KOMT is onze kern smal, niet zwak.
-
Wij hebben ook een nieuwe ploeg he, ne cauwenberg is nu toch echt wel een zaligheid tov nelissen.KRKN wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 6:03 pmMhmm.. niet helemaal zeker of ik het met dat punt over Seraing eens ben. Die hebben ons echt rammel gegeven afgelopen keren.KLSK190630 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 5:52 pmozzy105 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 5:28 pmBekijk de kernen is deze reeks en Deinze bezit ver veruit de meest kwalitatieve. Voor mij de titelfavoriet in 1B. De zwakste kern bezit momenteel geel-zwart en als daar echt niks bijkomt zoals het er nu naar uitziet belanden ze volgend jaar terug in de hoogste Amateurreeks zo simpel is het mensen.
Seraing is zwakker denk ik, die hebben van mennen die ik ken enkel bernier en samyn> bernier. Ons middenveld is sterk trouwens, bitsindou kopt er minstens 3 binnen dit seizoen en een allach in vorm vind ik 1A niveau. Als we nog een spits halen, die er KOMT is onze kern smal, niet zwak.
-
Deinze haalt dan Cyriac binnen en wil ook De belder binnen halen...
Nu is het aan Lierse om de slimste te zijn en te kijken of je Lennart Mertens kan overnemen.
Misschien geloven ze er in Deinze niet in dat hij het niveau hoger aan kan, gaat in elk geval zijn speel minuten zien slinken met zulke "namen" voorin.
Nu is het de vraag zijn wij slim genoeg, en Deinze stom genoeg...jonge legde der vorig jaar toch maar een stuk of 28 in in eerste amateurs.
28 jaar(meestal piek jaren van de spits) , 1m88 dus redelijk wat lengte, heeft bewezen dat hij de goal weet staan, en is een BELG :p
Nu is het aan Lierse om de slimste te zijn en te kijken of je Lennart Mertens kan overnemen.
Misschien geloven ze er in Deinze niet in dat hij het niveau hoger aan kan, gaat in elk geval zijn speel minuten zien slinken met zulke "namen" voorin.
Nu is het de vraag zijn wij slim genoeg, en Deinze stom genoeg...jonge legde der vorig jaar toch maar een stuk of 28 in in eerste amateurs.
28 jaar(meestal piek jaren van de spits) , 1m88 dus redelijk wat lengte, heeft bewezen dat hij de goal weet staan, en is een BELG :p
Dat zou echt een goeie zet zijn. Maar komt misschien wat te laat. Ik neem aan / hoop dat ze al verder gevorderd zijn met andere dossiers.andyosgarcia wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 6:41 pmDeinze haalt dan Cyriac binnen en wil ook De belder binnen halen...
Zolang niks getekend is kan en mag alles ! Maar ik denk niet dat Deinze die laat gaan !Eric wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 6:48 pmDat zou echt een goeie zet zijn. Maar komt misschien wat te laat. Ik neem aan / hoop dat ze al verder gevorderd zijn met andere dossiers.andyosgarcia wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 6:41 pmDeinze haalt dan Cyriac binnen en wil ook De belder binnen halen...
Hoopte ik via die link een Lierse-gerucht te zien. Helaas.
Het begon veelbelovend wat inkomende transfers betrof maar nadien viel het stil... Wss geen geld meer voorhanden om eigenlijk twee belangrijke posities in te vullen nl een oerdegelijke rechtsachter en een goede spits die ook een beetje snelheid heeft.
Als dat zo is hadden ze geen licentie moeten aanvragen ! Ik verwacht nog wel iets, jammer gaat dit ten koste van deel nederlagen gaan. We hebben niks scorend vermogen !
Als dat zo is hadden ze geen licentie moeten aanvragen ! Ik verwacht nog wel iets, jammer gaat dit ten koste van deel nederlagen gaan. We hebben niks scorend vermogen !
[/quote]
Wie was er verleden seizoen nu uiteindelijk de topscorer? Ik heb er geen flauw idee van.
[/quote]
Wie was er verleden seizoen nu uiteindelijk de topscorer? Ik heb er geen flauw idee van.