Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Een spits op niveau 1b. Die regelmatig scoort.
Denken jullie echt dat die naar hier komt?
Je moet toch eens beseffen in welke positie je zit.
Denken jullie echt dat die naar hier komt?
Je moet toch eens beseffen in welke positie je zit.
-
*Jezelf gezet hebt, door zolang te wachten met een spits weet elke manager dat het bij ons snel moet. Eigen schuld hoor ze hadden 5 maanden, een spits hadden ze zwz nodig
Ik bedoel dat je toch een beetje het lelijke eendje bent.KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 5:08 pm*Jezelf gezet hebt, door zolang te wachten met een spits weet elke manager dat het bij ons snel moet. Eigen schuld hoor ze hadden 5 maanden, een spits hadden ze zwz nodig
Of het nu vandaag is of een paar maanden geleden, de deftige 1b spitsen komen niet naar hier. Je gaat iemand moeten pakken met een hoek af.
Ze willen terug onder de mensen staan dus als ze dan geen deftige spits kunnen aantrekken, vind ik dat je als bestuur niet eerlijk bent naar je fans ! Ze willen er bij horen haal er dan de spelers voor. Anders speel je open kaart en zeg je dat eerste amateur hoogst haalbare is. Als dat zo is is dat zo maar dan ben je eerlijk, gaan de fans liever hebben dan ze iets wijs te maken !
-
viola dat zeg ik hier ook al een jaar, ze draaien steeds maar rond de pot! en dat hier van zeer veel geld LVT, mss maar die pot moet nog open willen gaan ook.Carlke wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 5:52 pmZe willen terug onder de mensen staan dus als ze dan geen deftige spits kunnen aantrekken, vind ik dat je als bestuur niet eerlijk bent naar je fans ! Ze willen er bij horen haal er dan de spelers voor. Anders speel je open kaart en zeg je dat eerste amateur hoogst haalbare is. Als dat zo is is dat zo maar dan ben je eerlijk, gaan de fans liever hebben dan ze iets wijs te maken !
ik steun je mening.
Gaat allemaal heel moeizaam.
Gaat allemaal heel moeizaam.
Eieren of jong, zei mijn grootvader.Carlke wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 5:52 pmZe willen terug onder de mensen staan dus als ze dan geen deftige spits kunnen aantrekken, vind ik dat je als bestuur niet eerlijk bent naar je fans ! Ze willen er bij horen haal er dan de spelers voor. Anders speel je open kaart en zeg je dat eerste amateur hoogst haalbare is. Als dat zo is is dat zo maar dan ben je eerlijk, gaan de fans liever hebben dan ze iets wijs te maken !
Je hebt gelijk.
2... Tuurlijk gaan ze zulks verkondigen hoeveel supporters gaan er dan nog op termijn overblijven? Dan speel je binnen de kortste keer voor evenveel volk als ll speelt...Carlke wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 5:52 pmZe willen terug onder de mensen staan dus als ze dan geen deftige spits kunnen aantrekken, vind ik dat je als bestuur niet eerlijk bent naar je fans ! Ze willen er bij horen haal er dan de spelers voor. Anders speel je open kaart en zeg je dat eerste amateur hoogst haalbare is. Als dat zo is is dat zo maar dan ben je eerlijk, gaan de fans liever hebben dan ze iets wijs te maken !
En als je niet eerlijk bent nog minder op termijn !ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 6:20 pm2... Tuurlijk gaan ze zulks verkondigen hoeveel supporters gaan er dan nog op termijn overblijven? Dan speel je binnen de kortste keer voor evenveel volk als ll speelt...Carlke wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 5:52 pmZe willen terug onder de mensen staan dus als ze dan geen deftige spits kunnen aantrekken, vind ik dat je als bestuur niet eerlijk bent naar je fans ! Ze willen er bij horen haal er dan de spelers voor. Anders speel je open kaart en zeg je dat eerste amateur hoogst haalbare is. Als dat zo is is dat zo maar dan ben je eerlijk, gaan de fans liever hebben dan ze iets wijs te maken !
He mannen, zullen we niet eerst afwachten wie en of er nog iets bijkomt?