Champions League
-
Vergaaneglorie
Re: Champions League
Net wat ik zei, in een andere ploeg 0,0!
Kijk naar Ronaldo bij alle ploegen was hij een ster en hij deed wat Messi niet durfde nl naar verschillende topploegen gaan en daar altijd top presteren!
Kijk naar Ronaldo bij alle ploegen was hij een ster en hij deed wat Messi niet durfde nl naar verschillende topploegen gaan en daar altijd top presteren!
-
KLSK190630
Idd, naar mijn (onpopulaire) mening is cr7> messi.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Aug 15, 2020 6:40 pmNet wat ik zei, in een andere ploeg 0,0!
- Justhomuch
Die vergelijking heb ik altijd kinderachtig gevonden, vroeger op de speelplaats werd er ook gezegd Ronaldo is beter als Zidane.
Wij komen áltijd terug!
Ik kijk véél liever naar Messi. Beiden ongelooflijke voetballers met waanzinnige statistieken natuurlijk.
Nu: wel een wake up call voor Barca. Generatiewissel dringt zich op.
Nu: wel een wake up call voor Barca. Generatiewissel dringt zich op.
-
KLSK190630
Ik snap u qua passing etc maar als je weet hoeveel karakter en werk er in die ronaldo steekt tov messi, messi is meer het pure talent. Geef mij maar ene met veel karakter. Maar beide idd ongelooflijk, beteren zullen er nooit meer komen denk ik.
Dat soort spelers niet nee technisch ongelooflijk alle 2, maar wat doelpunten maken betreft de k ik zeker wel, lewandovski en haaland gaan er evenveel maken !KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 8:53 amIk snap u qua passing etc maar als je weet hoeveel karakter en werk er in die ronaldo steekt tov messi, messi is meer het pure talent. Geef mij maar ene met veel karakter. Maar beide idd ongelooflijk, beteren zullen er nooit meer komen denk ik.
Of Mbappe.Carlke wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 11:37 amDat soort spelers niet nee technisch ongelooflijk alle 2, maar wat doelpunten maken betreft de k ik zeker wel, lewandovski en haaland gaan er evenveel maken !KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 16, 2020 8:53 amIk snap u qua passing etc maar als je weet hoeveel karakter en werk er in die ronaldo steekt tov messi, messi is meer het pure talent. Geef mij maar ene met veel karakter. Maar beide idd ongelooflijk, beteren zullen er nooit meer komen denk ik.
Nu, beiden hebben wel echt iets ongelooflijks. Beiden hun charmes, en die strijd tussen hen heeft hen beiden beter gemaakt. Het gaat jammer zijn als ze afscheid van het voetbal nemen.
Vanavond Bayern - Lyon. Ik zou niet in Denayer z'n schoenen willen staan vanavond 
Worden saaiste halve finales sinds jaren vrees ik ! De finale Bayern PSG daar zit muziek in !