Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Clubnieuws

Post by Axassin » Tue Aug 11, 2020 7:24 am

Ben ik de enige die hier tussen de lijnen leest dat het grotendeels met de huidige kern zal gebeuren? :roll:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Tue Aug 11, 2020 8:16 am

Axassin wrote:
Tue Aug 11, 2020 7:24 am
Ben ik de enige die hier tussen de lijnen leest dat het grotendeels met de huidige kern zal gebeuren? :roll:
Ik lees net hetzelfde, ik denk dat we enkel nog een spits zullen mogen verwachten. Pasop met mentaliteit en een echte ploeg kan je er ook komen maar ik vrees dat we daar wat weinig 'boenkers voor hebben'. Dan zouden ze toch nog zo'n echt smeerlapke moeten halen want nu zie ik vooral lieve en brave jongentjes....

Berrem

Post by Berrem » Tue Aug 11, 2020 8:40 am

Op basis van wat ik lees verwacht ik een buitenlandse spits en voor de andere posities enkele Belgische huurlingen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Tue Aug 11, 2020 8:53 am

Berrem wrote:
Tue Aug 11, 2020 8:40 am
Op basis van wat ik lees verwacht ik een buitenlandse spits en voor de andere posities enkele Belgische huurlingen.
Maar huurlingen... Dat vloekt toch met de eigen visie omdat je eigenlijk spelers van andere clubs gaat opleiden?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Berrem

Post by Berrem » Tue Aug 11, 2020 9:08 am

Axassin wrote:
Tue Aug 11, 2020 8:53 am
Berrem wrote:
Maar huurlingen... Dat vloekt toch met de eigen visie omdat je eigenlijk spelers van andere clubs gaat opleiden?
In overgang, die jonge talenten gaan nog een seizoen moeten rijpen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Tue Aug 11, 2020 9:13 am

Axassin wrote:
Berrem wrote:
Vooral: hebben we al niet genoeg jonge gasten rondlopen? Wat ervaring aub.

Nu: ik vind het een goei artikel, maar sportief toch wat zorgwekkend. Verder wel blij dat het geen dogma is en dat er dus wel degelijk af en toe een buitenlander bij kan. Dan kunnen we die discussie ook sluiten :D

Nu: als er effectief geen zakker is.. misschien nog niet het domste idee dan. Dat punt van de jeugd snap ik wel niet helemaal. Iemand die daar zijn expertise over kan delen? Wat bepaald nu op welk niveau de jeugd aan de bak komt?

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Aug 11, 2020 9:41 am

KRKN wrote:
Tue Aug 11, 2020 9:13 am
Axassin wrote:
Berrem wrote:
Vooral: hebben we al niet genoeg jonge gasten rondlopen? Wat ervaring aub.

Nu: ik vind het een goei artikel, maar sportief toch wat zorgwekkend. Verder wel blij dat het geen dogma is en dat er dus wel degelijk af en toe een buitenlander bij kan. Dan kunnen we die discussie ook sluiten :D

Nu: als er effectief geen zakker is.. misschien nog niet het domste idee dan. Dat punt van de jeugd snap ik wel niet helemaal. Iemand die daar zijn expertise over kan delen? Wat bepaald nu op welk niveau de jeugd aan de bak komt?
Mss wel ja als je niet kan zakken geen domme dingen doen maar dan moet het volgend jaar wel een eltal zijn dat mee voor de prijzen moet spelen en zo niet weten we genoeg kwa slagkracht.

Magico

Post by Magico » Tue Aug 11, 2020 10:16 am

Ik lees hetzelfde.. Als die spits echt een voltreffer is zal het een seizoen lang knokken worden. Als die spits geen voltreffer is zijn we helemaal kansloos in mijn ogen. Onze nieuwe RB is trouwens ook niet wat ik ervan verwacht had. Barslechte voorzetten en moet ook constant worden bijgestuurd door onze T1. Ik ben de eerste om nieuwe jongens tijd te geven maar na 2 matchen zie je dat dit puur gebrek aan kwaliteit is. Over de andere posities ben ik dan weer positief en hoop ik dat we gespaard blijven van blessures. Want het kwaliteitsverschil met de banlzitters is groot.
Een RB en een spits dus nog echt belangrijk

Berrem

Post by Berrem » Tue Aug 11, 2020 10:29 am

Magico wrote:
Tue Aug 11, 2020 10:16 am
Ik lees hetzelfde.. Als die spits echt een voltreffer is zal het een seizoen lang knokken worden. Als die spits geen voltreffer is zijn we helemaal kansloos in mijn ogen. Onze nieuwe RB is trouwens ook niet wat ik ervan verwacht had. Barslechte voorzetten en moet ook constant worden bijgestuurd door onze T1. Ik ben de eerste om nieuwe jongens tijd te geven maar na 2 matchen zie je dat dit puur gebrek aan kwaliteit is. Over de andere posities ben ik dan weer positief en hoop ik dat we gespaard blijven van blessures. Want het kwaliteitsverschil met de banlzitters is groot.
Een bredere kern lijkt me ook een must, rekening houdend met blessures die er toch altijd zullen zijn. De jonge RB van de 2de helft tegen Deinze gaf me een goede eerste indruk. Als die nog kan groeien hebben we daar iemand voor de toekomst.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Tue Aug 11, 2020 10:57 am

Berrem wrote:
Tue Aug 11, 2020 10:29 am
Magico wrote:
Tue Aug 11, 2020 10:16 am
Een bredere kern lijkt me ook een must, rekening houdend met blessures die er toch altijd zullen zijn. De jonge RB van de 2de helft tegen Deinze gaf me een goede eerste indruk. Als die nog kan groeien hebben we daar iemand voor de toekomst.
Ja de nieuwe RB is in mijn ogen ook geen voltreffer, maar hopelijk verrast hij ons in de competitie, ik denk niet dat we nog iemand mogen verwachten voor de rb. Die belofte deed het goed, echt een lefgozer denk ik maar wel nog zeer jong.

Post Reply