Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Gano wilt Genk wel verhuren denk ik maar ik vrees dat die veel te duur is voor ons, maar moest het toch niet zo zijn, zou hij een goede aanwinst zijn.
Die zal wel naar waasland gaan ofzo...KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 08, 2020 9:59 amGano wilt Genk wel verhuren denk ik maar ik vrees dat die veel te duur is voor ons, maar moest het toch niet zo zijn, zou hij een goede aanwinst zijn.
Zal wel zijn maar ik denk niet dat die naar 1 b gaat komen ! En als het is zal er veel op tafel moeten liggen.KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 08, 2020 9:59 amGano wilt Genk wel verhuren denk ik maar ik vrees dat die veel te duur is voor ons, maar moest het toch niet zo zijn, zou hij een goede aanwinst zijn.
Ik denk dat na de oefenmatch in Deinze (waar ze een oerdegelijke eerste helft hebben gespeeld, tweede helft reken ik niet want was met een jeugdelftal) het duidelijk is dat er nog wat power en ervaring mag/moet bijkomen. Vooral in de aanval en achteraan, maar middenveld eigenlijk ook.
Formerly known as Lisp-boy
2 .. vooraan is het schrijnend met alle respect voor bv een Vermeiren die hard werkt maar daar houdt het ook bij op. De tijd is te kort om er echt te staan het gaat punten kosten en logisch ook. Hopen dat de schade beperkt kan blijven op Seraing en of RWDM de eerste 4-5 matchen ..Lisp-boy wrote: ↑Sat Aug 08, 2020 12:34 pmIk denk dat na de oefenmatch in Deinze (waar ze een oerdegelijke eerste helft hebben gespeeld, tweede helft reken ik niet want was met een jeugdelftal) het duidelijk is dat er nog wat power en ervaring mag/moet bijkomen. Vooral in de aanval en achteraan, maar middenveld eigenlijk ook.
Ozzy ge staat op repeat
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Op dit moment: erg leuke ploeg voor 1 amateur.
1b gaat pijn doen denk ik.
1b gaat pijn doen denk ik.
-
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
-
Ozzy heeft gelijk, deze ploeg en kern zijn samengesteld voor 1e Amateur, daar veranderd de transfer van Bitsindou niks aan.We kunnen ons gerust afvragen of onze investeerders voldoende financiele draagkracht hebben om dit wel te doen......
Een 4-tal spelers met onmiddellijke meerwaarde zou ons meer competitief kunnen maken maar ik twijfel of dit gaat gebeuren.
Onze verdediging is veel te traag, een aanval starten met Vermeiren is vragen om sportief in de problemen te komen.....
Een 4-tal spelers met onmiddellijke meerwaarde zou ons meer competitief kunnen maken maar ik twijfel of dit gaat gebeuren.
Onze verdediging is veel te traag, een aanval starten met Vermeiren is vragen om sportief in de problemen te komen.....