KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
Re: KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
Inderdaad, toch wel aant aftellen hier. Al kan het wel is een serieuze ontnuchtering worden ook.
Ik heb de eerste 5 matche lage verwachtingen..
De opbouw naar de start is serieus verstoord.
Vrees dat het merendeel Van de supporters weer gaan morren als de resultaten zouden tegenvallen.
De opbouw naar de start is serieus verstoord.
Vrees dat het merendeel Van de supporters weer gaan morren als de resultaten zouden tegenvallen.
Ik hoop echt van niet. Een beetje begrip zou wel mogen.
Nu: niet dat ze er in het stadion veel van gaan merken
Kan beide kanten uit vind ik. Ik zag heel gemotiveerde spelers tegen Roeselare. Ondanks dat ploegen als Westerlo, Union en Lommel er met kop en schouders bovenuit steken, denk ik niet dat ze over ons heen gaan walsen met de motivatie en grinta van afgelopen wedstrijd tegen Roeselare. Het is tenslotten nog altijd een bikkel competitie en geen academisch voetballende competitie.
Maar zelfs voor een bikkelcompetitie hebben we misschien toch wat te weinig body, niet? Akkoord: onze nieuwe aanwinst helpt daar wel in. Maar gasten als Samyn en El Ansri ... Andere kwaliteiten natuurlijk.Yentl1992 wrote: ↑Fri Aug 07, 2020 9:22 amKan beide kanten uit vind ik. Ik zag heel gemotiveerde spelers tegen Roeselare. Ondanks dat ploegen als Westerlo, Union en Lommel er met kop en schouders bovenuit steken, denk ik niet dat ze over ons heen gaan walsen met de motivatie en grinta van afgelopen wedstrijd tegen Roeselare. Het is tenslotten nog altijd een bikkel competitie en geen academisch voetballende competitie.
Ieder idd zijn kwaliteiten. Maar snelheid is ook wel belangrijk gebleken in 1B. We gaan toch iets meer counter voetbal zien nu en dan zijn mannen als Samyn, Straetman wel de juiste spelers. Maar er moet absoluut nog wel wat body bij vind ik zelf ook. En een spits met een actie en snelheid.Flor wrote: ↑Sat Aug 08, 2020 7:47 amMaar zelfs voor een bikkelcompetitie hebben we misschien toch wat te weinig body, niet? Akkoord: onze nieuwe aanwinst helpt daar wel in. Maar gasten als Samyn en El Ansri ... Andere kwaliteiten natuurlijk.Yentl1992 wrote: ↑Fri Aug 07, 2020 9:22 amKan beide kanten uit vind ik. Ik zag heel gemotiveerde spelers tegen Roeselare. Ondanks dat ploegen als Westerlo, Union en Lommel er met kop en schouders bovenuit steken, denk ik niet dat ze over ons heen gaan walsen met de motivatie en grinta van afgelopen wedstrijd tegen Roeselare. Het is tenslotten nog altijd een bikkel competitie en geen academisch voetballende competitie.
-
KLSK190630
Die straetman, wat zijn die zijn kwaliteiten eigenlijk? Ik ken hem niet echt.Yentl1992 wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 9:45 amIeder idd zijn kwaliteiten. Maar snelheid is ook wel belangrijk gebleken in 1B. We gaan toch iets meer counter voetbal zien nu en dan zijn mannen als Samyn, Straetman wel de juiste spelers. Maar er moet absoluut nog wel wat body bij vind ik zelf ook. En een spits met een actie en snelheid.Flor wrote: ↑Sat Aug 08, 2020 7:47 amMaar zelfs voor een bikkelcompetitie hebben we misschien toch wat te weinig body, niet? Akkoord: onze nieuwe aanwinst helpt daar wel in. Maar gasten als Samyn en El Ansri ... Andere kwaliteiten natuurlijk.Yentl1992 wrote: ↑Fri Aug 07, 2020 9:22 am
Kan beide kanten uit vind ik. Ik zag heel gemotiveerde spelers tegen Roeselare. Ondanks dat ploegen als Westerlo, Union en Lommel er met kop en schouders bovenuit steken, denk ik niet dat ze over ons heen gaan walsen met de motivatie en grinta van afgelopen wedstrijd tegen Roeselare. Het is tenslotten nog altijd een bikkel competitie en geen academisch voetballende competitie.
Wat ik er nu van gezien heb: vrij snel, werkt hard en goed schot op doel.KLSK190630 wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 10:21 amDie straetman, wat zijn die zijn kwaliteiten eigenlijk? Ik ken hem niet echt.Yentl1992 wrote: ↑Mon Aug 10, 2020 9:45 amIeder idd zijn kwaliteiten. Maar snelheid is ook wel belangrijk gebleken in 1B. We gaan toch iets meer counter voetbal zien nu en dan zijn mannen als Samyn, Straetman wel de juiste spelers. Maar er moet absoluut nog wel wat body bij vind ik zelf ook. En een spits met een actie en snelheid.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Minder als een week. Welke opstelling zien jullie het liefste?
-
KLSK190630