1ste Amateur
-
Re: 1ste Amateur
Dat van de knie van Doumbia wisten wij ook al voor die naar hier kwam. Als Roeselare ook nog eens in de val wilt trappen, zegt dat veel over hun beleid.
Ook Dimitri Daeseleire trekt naar Roeselare.
-
60 amateurclubs klagen de gang van zaken aan bij de Pro League, en kijken dan vooral naar de toevoeging van de U23 van Brugge aan 1B.
Ik vrees dat na dit seizoen, er nog meer ploegen gaan toegevoegd worden. Dus zou wel eens kunnen geen daler, 1 stijger vanuit eerste nationale. En dan nog meer belofteploegen aan vullen.mijn gedacht hé ! Zouden veel ploegen willen spelen in 1 b met jongeren !
Ik blijf voorstander van een bredere tweede klasse, zoals vroeger. Anderzijds vind ik die strengere licentievoorwaarden niet slecht. Dat geeft toch een push voor betere infrastructuur / professionaliteit. En dat kunnen sommige clubs dan weer nooit trekken.
Dubbel..
Ik volg u daar grotendeels in, maar die buitenlandse investeerders daar mag toch ook iets aan gedaan worden, die doen op termijn alle ploegen kapot als het niet snel genoeg gaat !KRKN wrote: ↑Wed Aug 05, 2020 7:42 amIk blijf voorstander van een bredere tweede klasse, zoals vroeger. Anderzijds vind ik die strengere licentievoorwaarden niet slecht. Dat geeft toch een push voor betere infrastructuur / professionaliteit. En dat kunnen sommige clubs dan weer nooit trekken.
Dubbel..
Mandel united zou onze plaats innemen in 1ste nationale.Carlke wrote: ↑Wed Aug 05, 2020 6:35 pmIk volg u daar grotendeels in, maar die buitenlandse investeerders daar mag toch ook iets aan gedaan worden, die doen op termijn alle ploegen kapot als het niet snel genoeg gaat !KRKN wrote: ↑Wed Aug 05, 2020 7:42 amIk blijf voorstander van een bredere tweede klasse, zoals vroeger. Anderzijds vind ik die strengere licentievoorwaarden niet slecht. Dat geeft toch een push voor betere infrastructuur / professionaliteit. En dat kunnen sommige clubs dan weer nooit trekken.
Dubbel..
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Is dat Ingelmunster van vroeger ?Berrem wrote: ↑Thu Aug 06, 2020 2:57 pmMandel united zou onze plaats innemen in 1ste nationale.Carlke wrote: ↑Wed Aug 05, 2020 6:35 pmIk volg u daar grotendeels in, maar die buitenlandse investeerders daar mag toch ook iets aan gedaan worden, die doen op termijn alle ploegen kapot als het niet snel genoeg gaat !KRKN wrote: ↑Wed Aug 05, 2020 7:42 am
Ik blijf voorstander van een bredere tweede klasse, zoals vroeger. Anderzijds vind ik die strengere licentievoorwaarden niet slecht. Dat geeft toch een push voor betere infrastructuur / professionaliteit. En dat kunnen sommige clubs dan weer nooit trekken.
Dubbel..