2, minstens één goede spits en een degelijke rechtsachter met wat ervaring. Het zal kort dag zijn dus wat werk aan de winkel voor Luc en co.
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
-
KLSK190630
Misschien kunnen ze Boussaid huren?
Indien die wil komen, graag
Lijkt me niet echt haalbaar.
Teken Scott maar. Dat zou zou al een goeie stap zijn.
-
KLSK190630
Iemand een zicht op wat het budget de afgelopen seizoenen was en hoeveel dat nu in 1b ongeveer zal zijn?
Ik ga niet heel het interview opnieuw doornemen, maar ik geloof dat het ergens in dit interview staat:KLSK190630 schreef: zo aug 02, 2020 10:32 am Iemand een zicht op wat het budget de afgelopen seizoenen was en hoeveel dat nu in 1b ongeveer zal zijn?
https://sporza.be/nl/2020/04/28/lierse- ... 087789170/
Ik dacht iets van een 3 miljoen. Let op: dat was wel voor corona-tijden.
Ik zal probeern voor rocha te gaan in 1b heel goed spits maar 6 keer mee gedaan in 1 à
Ik verwacht toch deze week een transferke of 2-3. Echt benieuwd wie ze gaan halen.
Ja, hoewel het ook dubbel is. Spelers & makelaars zullen weten dat het snel moet gaan bij LK. Hopelijk laten ze zich niet teveel onder druk zetten.ozzy105 schreef: zo aug 02, 2020 4:43 pm Ik verwacht toch deze week een transferke of 2-3. Echt benieuwd wie ze gaan halen.
Ik verwacht ook nog wel 1 of 2 huurlingen van een 1A club. Kan ook altijd interessant zijn (denk maar aan Bernier). En is minder risicovol.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.