Challenger Pro League
Re: Proximus league
Vraag ik mij ook af geen communicatie daarover niet belangrijk waarschijnlijk !
-
Thomas1906
Degradatie is simpel, wie geen licentie heeft zal degraderen.
Dus ik zie hier geen zotte uitgaven gebeuren.
De kalender is ook simpel, we gaan net als vroeger duizend keer tegen dezelfde spelen en blijkbaar op nog onmigelijkere uren dan vroeger. Bovendien kunnen we op ons kin kloppen de komende maanden om live te gaan zien.
Alles maar dan ook alles gaat afhangen van de evolutie van het virus. Besmettingen bij ploegen lijken mij ook te stijgen.
Dus ik zie hier geen zotte uitgaven gebeuren.
De kalender is ook simpel, we gaan net als vroeger duizend keer tegen dezelfde spelen en blijkbaar op nog onmigelijkere uren dan vroeger. Bovendien kunnen we op ons kin kloppen de komende maanden om live te gaan zien.
Alles maar dan ook alles gaat afhangen van de evolutie van het virus. Besmettingen bij ploegen lijken mij ook te stijgen.
Vijgen na Pasen he ..
-
KLSK190630
De fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
- Justhomuch
Het is hem gegundKLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
Wij komen áltijd terug!
-
KLSK190630
InderdaadJusthomuch wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:59 amHet is hem gegundKLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?
Krijgt er concurent bij Dario van den buys.. dus plaatsen worden duur !KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 01, 2020 9:57 amDe fré uiteindelijk toch in eerste, zal hij spelen volgend jaar? Wat denken jullie?