Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Berrem
Re: Clubnieuws

Post by Berrem » Fri Jul 31, 2020 4:39 pm

1B is extrasportief goed nieuws voor de club: extra media aandacht, tv-gelden en jeugd die elite mag spelen. Positief nieuws. Na 2 seizoenen opstarten in 1ste amateur is dit de volgende uitdaging.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jul 31, 2020 4:43 pm

Berrem wrote:
Fri Jul 31, 2020 4:39 pm
1B is extrasportief goed nieuws voor de club: extra media aandacht, tv-gelden en jeugd die elite mag spelen. Positief nieuws. Na 2 seizoenen opstarten in 1ste amateur is dit de volgende uitdaging.
2.. Wie had dit ooit gedacht een half jaar terug toen geelzwart met 1 been in de tweede amateur reeks stond! 🙂

KRKN

Post by KRKN » Fri Jul 31, 2020 4:45 pm

Berrem wrote:
Ze gaan overuren mogen draaien op 't Lisp, lijkt me. Sponsers aantrekken, elke cent omdraaien en deze kans tot een goei einde proberen brengen.
Je zit ook nog met mogelijke abo's die je gaat moeten terugbetalen..

G.C.

Post by G.C. » Fri Jul 31, 2020 5:27 pm

KRKN wrote:
Fri Jul 31, 2020 4:45 pm
Berrem wrote:
Ze gaan overuren mogen draaien op 't Lisp, lijkt me. Sponsers aantrekken, elke cent omdraaien en deze kans tot een goei einde proberen brengen.
Je zit ook nog met mogelijke abo's die je gaat moeten terugbetalen..
zie maar dat je niet gaan moeten bijbetalen want nu is het 1b ;-)

Nirvana

Post by Nirvana » Fri Jul 31, 2020 5:33 pm

Westerlo, Union en Lommel steken er sportief en financieel met hun buitenlandse investeerders bovenuit. Ook in Deinze zijn ze ambitieus en die kunnen wel eens verrassen. In plaats van top 5 1ste nationale wordt het dus vermoedelijk rechterkolom 1B. Maar vergeet niet dat Seraing en RWDM ook nog veel werk aan de winkel hebben. Zij zijn ook met een gelukje in 1B terechtgekomen, al hebben ze wel enkele weken voorsprong op ons.

7 clubs in 1B. Wil dat zeggen dat er volgend jaar niemand degradeert? En de kampioen met licentie uit 1ste nationale die 1B dan vervoegt?

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jul 31, 2020 5:34 pm

Straks op RTV reactie van LVT ..

G.C.

Post by G.C. » Fri Jul 31, 2020 5:40 pm

Nirvana wrote:
Fri Jul 31, 2020 5:33 pm
Westerlo, Union en Lommel steken er sportief en financieel met hun buitenlandse investeerders bovenuit. Ook in Deinze zijn ze ambitieus en die kunnen wel eens verrassen. In plaats van top 5 1ste nationale wordt het dus vermoedelijk rechterkolom 1B. Maar vergeet niet dat Seraing en RWDM ook nog veel werk aan de winkel hebben. Zij zijn ook met een gelukje in 1B terechtgekomen, al hebben ze wel enkele weken voorsprong op ons.

7 clubs in 1B. Wil dat zeggen dat er volgend jaar niemand degradeert? En de kampioen met licentie uit 1ste nationale die 1B dan vervoegt?
is blijkbaar nog niet uitgemaakt.
Maar dat zou wel wereld van verschil uitmaken als je al zeker bent dat je niet kan zakken ....

Dus gewoon zorgen dat je je licentie behaalt :lol:

Netzer

Post by Netzer » Fri Jul 31, 2020 11:18 pm

Hier geen euforie-gevoel. De aankopen zijn gebeurd met oog op eerste amateur.
Ik heb het gevoel dat we een heel belangrijke stap overslaan in het groeiproces.
Nu, ik heb LVT een tijdje geleden horen vertellen dat er bij promotie naar 1B nog een spaarpotje opzij stond, ik ben zeer benieuwd.
Het zal moeten ook, want met deze ploeg zal het héél moeilijk worden. Te veel snotneuzen, te weinig venten.
Want wat als we degraderen, dan is dit toch echt een verloren jaar geweest en eigenlijk een ferme stap terug achteruit.
Neen, wat het sportieve plaatje betreft heb ik hier echt een slecht gevoel bij.
Formerly known as Lisp-boy

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Aug 01, 2020 12:39 am

Lisp-boy wrote:
Fri Jul 31, 2020 11:18 pm
Hier geen euforie-gevoel. De aankopen zijn gebeurd met oog op eerste amateur.
Ik heb het gevoel dat we een heel belangrijke stap overslaan in het groeiproces.
Nu, ik heb LVT een tijdje geleden horen vertellen dat er bij promotie naar 1B nog een spaarpotje opzij stond, ik ben zeer benieuwd.
Het zal moeten ook, want met deze ploeg zal het héél moeilijk worden. Te veel snotneuzen, te weinig venten.
Want wat als we degraderen, dan is dit toch echt een verloren jaar geweest en eigenlijk een ferme stap terug achteruit.
Neen, wat het sportieve plaatje betreft heb ik hier echt een slecht gevoel bij.
2

KRKN

Post by KRKN » Sat Aug 01, 2020 8:37 am

Het zal er wel echt los op moeten zitten met de komende transfers, maar we moeten ons inderdaad neerleggen bij degradatievoetbal.

Post Reply