Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
2 idd hopelijk zijn de mensen terug beetje op hun plaats gezet, allee sommige toch en gaat het terug beetje goede richting uit,en kunnen we terug beetje op normale manier voetbal zien. Al zal het dit jaar zeker met maatregelen zijn.
Ben met ouders zonet gaan eten aan het MAS.
Met eigen ogen gezien. De leeftijdscategorie 16 tot en met 25 houd geen afstand en zoent en knuffelt erop los.
Als deze jongeren besmet geraken, zullen zij op hun beurt de inwonend3 ouders besmetten.
Komt niet goed. Tweede golf komt inderdaad. En we hebben het aan ons eigen te danken.
Met eigen ogen gezien. De leeftijdscategorie 16 tot en met 25 houd geen afstand en zoent en knuffelt erop los.
Als deze jongeren besmet geraken, zullen zij op hun beurt de inwonend3 ouders besmetten.
Komt niet goed. Tweede golf komt inderdaad. En we hebben het aan ons eigen te danken.
David verkast voor 25 miljoen naar Lille. Kassa kassa voor Gent.
Daar kan je al goede vervanger voor vinden die minder kost ! De k dat in Gent goed gewerkt word. Halen veel jonge snaken die ze lekker verkopen op termijn.alleen moet ik van dat bestuur weinig hebben dikke nekken.
Vooral straf als je weet hoe slecht ze er vroeger voorstonden. Maar inderdaad, de afgelopen maanden toch wat van m’n respect verloren.
Dessers scoort voor Genk. Om de één of andere manier zie ik het die daar nochtans moeilijk krijgen. Ik hoop voor hem dat ik er naast zit uiteraard.
-
KLSK190630
De kakkers hebben 38 miljoen euro schulden, hallo 
Amai is kei veel Sefens ook failliet denk
en FNG ook failliet, die zitten toch met een been in KV?
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart