A-kern
Re: A-kern
Ik was eerst sceptisch over het aantrekken van Jo Gilis, maar als ik mijn oor te luister bij OHL-fans, vinden zij dat echt het paradepaardje van hun jeugd academie en zien ze in hem echt dé man van de toekomst. Klein maar lichtvoetig met een goede traptechniek. OHL-watcher omschrijft hem als 'type Azevedo als het op techniek aankomt maar hij speelt meer als 10.' Kan blijkbaar ook goed uit de voeten op zowel rechts als links. Wel wat klein van gestalte (1.70m). Ik zie wel graag nog wat ervaring komen, Bitsindou zou dat al wat kunnen toevoegen.
Mij lijkt het dat ze zijn polyvalentie belangrijk vinden; in een 4-3-3 kan hij op den 10, in een 4-4-2 kan hij mee op de flank. Dat maakt dat we makkelijk van systeem kunnen switchen. Ik ga ervanuit dat Bitsindou (wat echt een aanwinst zou zijn) een grote kans maakt op een contract gezien zijn voorgeschiedenis met TVI. Als ze daarnaast nog werk kunnen maken van een (ervaren) spits en een rechtsback, kunnen we echt wel een lekkere ploeg opstellen in beide systemen hoor. Met wat er nu als aanwezig is op training;
-------------------------------Brughmans-------------------------------
-------Van Genechten---Smolders---Santermans---Cauwenberg-------
----------------------Bitsindou---------El Ansri--------------------------
-------------------------------Gilis (of Allach)----------------------------------
-----Samyn (of Allach)----------Vermeiren--------------Straetman-----
OF
--Allach (of Gilis)-------------------------------------------------Straetman---
-----------------Samyn------------------Vermeiren----------------------
Misschien wat wishfull thinking, maar zet in de spits i.p.v Vermeiren een Jens Naessens en op rechtsback een Andrei Camargo en dat is toch een stevig ploeg voor 1ste amateur waarbij je bijvoorbeeld Vermeiren, Allach, Osei-Berkoe, Janssen van de bank kan halen. Da's wat anders dan, met alle respect, een Sammeke van Aarschot.
Wat denken jullie?
Mij lijkt het dat ze zijn polyvalentie belangrijk vinden; in een 4-3-3 kan hij op den 10, in een 4-4-2 kan hij mee op de flank. Dat maakt dat we makkelijk van systeem kunnen switchen. Ik ga ervanuit dat Bitsindou (wat echt een aanwinst zou zijn) een grote kans maakt op een contract gezien zijn voorgeschiedenis met TVI. Als ze daarnaast nog werk kunnen maken van een (ervaren) spits en een rechtsback, kunnen we echt wel een lekkere ploeg opstellen in beide systemen hoor. Met wat er nu als aanwezig is op training;
-------------------------------Gilis (of Allach)----------------------------------
OF
--Allach (of Gilis)-------------------------------------------------Straetman---
Misschien wat wishfull thinking, maar zet in de spits i.p.v Vermeiren een Jens Naessens en op rechtsback een Andrei Camargo en dat is toch een stevig ploeg voor 1ste amateur waarbij je bijvoorbeeld Vermeiren, Allach, Osei-Berkoe, Janssen van de bank kan halen. Da's wat anders dan, met alle respect, een Sammeke van Aarschot.
Wat denken jullie?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Ik volg u hierin, al denk ik niet dat we met twee spitsen zullen spelen. Een rechtsachter moet er inderdaad zeker nog bij, met die van genechten kom je er niet denk ik.Axassin wrote: ↑Thu Jul 23, 2020 9:11 amIk was eerst sceptisch over het aantrekken van Jo Gilis, maar als ik mijn oor te luister bij OHL-fans, vinden zij dat echt het paradepaardje van hun jeugd academie en zien ze in hem echt dé man van de toekomst. Klein maar lichtvoetig met een goede traptechniek. OHL-watcher omschrijft hem als 'type Azevedo als het op techniek aankomt maar hij speelt meer als 10.' Kan blijkbaar ook goed uit de voeten op zowel rechts als links. Wel wat klein van gestalte (1.70m). Ik zie wel graag nog wat ervaring komen, Bitsindou zou dat al wat kunnen toevoegen.
OF
Wat denken jullie?
Met Vermeiren alleen ook niet mensen. Vorig seizoen zeer matig. Wil je voor de knikkers meedoen moet er een degelijke spits bijkomen ook eentje die wat snelheid heeft. Daarrond een fitte osei en samyn en het gaat vonken geven. Maar er is nog wat tijd...
DIe komt er toch bij Ozzy? is al vaak genoeg gezegd. Je hebt snelheid op de flanken met Samyn, Straetman en eventueel Gilis. Samyn kan ook als 2de spits spelen in een 2-spitsensysteem.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ja, die extra spits komt er sowieso.
Verder eens met de hierboven gestelde redenering: het is een goeie ploeg aan het worden. Nog 1 a 2 ervaren rotten met leiderscapaciteiten erbij en we kunnen een goed seizoen draaien.
Ik ben benieuwd!
Verder eens met de hierboven gestelde redenering: het is een goeie ploeg aan het worden. Nog 1 a 2 ervaren rotten met leiderscapaciteiten erbij en we kunnen een goed seizoen draaien.
Ik ben benieuwd!
Toch vind ik dat we centraal achteraan mager zitten. 3 man voor 2 plaatsen. Smolders, santermans, vanderveken. Smolders blessure gevoelig, vanderveken op die positie nog geen succes geweest. Of er moesten er bij beloften paar goede tussen zitten als doublure.
Bitsindou heeft daar ook geregeld gestaan bij lommel
-
Opvallend ook wel, veel spelers zijn eind komend seizoen ook weer einde contract.
Jef Van der Veken zowaar in 1B... ‘T is hem gegund, maar hij gaat het zelf ook ni verwacht hebben.
En onze keeper gaat in de herfst van zijn carrière niet alleen prof worden maar ook nog in 1B spelen.
En onze keeper gaat in de herfst van zijn carrière niet alleen prof worden maar ook nog in 1B spelen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Jep. Keeper blijft toch wat een rare move vind ik, maar bon.
Eerste zorgen lijken me een goeie spits en een RB.