Allerlei
-
-
Re: Allerlei
Ne gellukige is moeilijk nu we al van dinsdag in rouw zijn met het verlies van onze lieve hond Beau.
58 kilo aan spieren en 11jaar en half geworden maar moeten afgeven door nierfalen.

58 kilo aan spieren en 11jaar en half geworden maar moeten afgeven door nierfalen.
- Justhomuch
Sterkte Makker! Wat voor ras was’t?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:01 pmNe gellukige is moeilijk nu we al van dinsdag in rouw zijn met het verlies van onze lieve hond Beau.
Wij komen áltijd terug!
-
thxJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:19 pmSterkte Makker! Wat voor ras was’t?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:01 pmNe gellukige is moeilijk nu we al van dinsdag in rouw zijn met het verlies van onze lieve hond Beau.
Een Beauceron
Vroeger een kruising gehad met een dobberman ook ongeveer dezelfde leeftijd. Sterkte Vergaaneglorie heb het al vele malen moeten meemaken een trouwe metgezel afgeven. Zelfs paar jaar geleden op een paar maand tijd 2 honden. Momenteel heb ik een boxer van 11 jaar dus weet weer wat me te wachten staat.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 2:02 pmthxJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:19 pmSterkte Makker! Wat voor ras was’t?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:01 pmNe gellukige is moeilijk nu we al van dinsdag in rouw zijn met het verlies van onze lieve hond Beau.
Een Beauceron
Inderdaad, sterkte! Afscheid van een huisider komt altijd keihard binnen..Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:19 pmSterkte Makker! Wat voor ras was’t?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jul 12, 2020 1:01 pmNe gellukige is moeilijk nu we al van dinsdag in rouw zijn met het verlies van onze lieve hond Beau.
-
Mercikes m8kers zal nog wel enkele weken zwaar zijn

Ik ben daar ook gevoelig voor ik beschouw het als mijn eigen kinderen ik weet perfect hoe je nu voelt. Heb je nog honden of andere huisdieren?
-
Oei dat is minder dan wij hebben nooit zonder hond gevallen aangezien we altijd minstens twee honden hadden. Momenteel hebben we een boxer van 11 jaar en een dwergschnauzer van 3 jaar. Ik heb er al de laatste 30 jaar 5 woefkes moeten afgeven het blijft zwaar vallen enige troost we hebben ze ergens nog aangezien we laten cremeren en terug in een urne mee naar huis nemen. Van honden krijg je zoveel terug echte liefde en vriendschap kan je van veel mensen niet zeggen.