Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Maakt die reeks ineens een stuk meer leefbaar.
Ik ben blij dat we zekerheid hebben over 1ste amateur. Laat die extra 3-4-5 spelers nu maar komen en we gaan een leuk seizoen tegemoet.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Jep, veel gezondere doorstroming. Zal misschien de investeringen wel nog doen toenemen.
Vanaf 13.15 maken ze de kalender voor de JPL bekend. Misschien ook ineens die van 1e amateur dan?
Volgens mij zijn dat twee aparte kalendercomissies. Ik vrees er dus voor. Die van ons zal wel niet lang meer achterblijven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Pas één week voor de start van de competitie zal de algemene vergadering van de Pro League terug samenkomen om de beslissing ivm 16 ploegen te herbevestigen.
Ik voorspel: terug een klacht van WB tegen die beslissing en dus nog mogelijk drama terwijl de competitie al bezig is. Voetbal is een feest.
Ik voorspel: terug een klacht van WB tegen die beslissing en dus nog mogelijk drama terwijl de competitie al bezig is. Voetbal is een feest.
Met een zak geld eventuele problemen afkopen?
Veiigheidraad bevestigd verhoging van aanta mensen in stadion nog niet, gezien de stijging in cijfers.
Toch maar hopen dat die beperkt blijft. Ook omwille van andere redenen buiten voetbal, natuurlijk.
Toch maar hopen dat die beperkt blijft. Ook omwille van andere redenen buiten voetbal, natuurlijk.