Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Kunt ge wel eens voorhebben als je “Lierse” intiktwekke wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:22 pmMoest komen tekenen maar zijn GPS signaal stuurde hem toch wel naar t Lisp zeker
Wij komen áltijd terug!
Zijne GPS has hem beter naar Balder gestuurt..
Krkn, die gast kon idd voetballen..
Maar in stond te koken als ik zag wat voor een gebrek aan mentaliteit en inzet hij op de mat legde..
Een goeie 10 en een goede spits en we doen mee..
Hoop echt dat 1B niet doorgaat. De helft van onze kern e' de aangevulde beloften zullen daar (op dit moment) ruim tekort komen
Maar in stond te koken als ik zag wat voor een gebrek aan mentaliteit en inzet hij op de mat legde..
Een goeie 10 en een goede spits en we doen mee..
Hoop echt dat 1B niet doorgaat. De helft van onze kern e' de aangevulde beloften zullen daar (op dit moment) ruim tekort komen
Zo beniewt wie we halen voor de spits en 10
Wat een verassing d onofrio naar Seraing !
Jezus, voetballend echt wel de slechtste back in jaren. Zal wel om de bank warm te houden zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Arenate zit zonder club. Als ze die nu niet proberen halen ga ik me toch vragen stellen. Zeker nu ze hebben aangegeven toch enkele buitenlanders te zullen halen.
Dacht bij getekend had in dender