Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
LVT zei ongeveer een jaar geleden iets over de P-vakken te verwijderen en om terug een tribune achter de andere goal te maken. Weet iemand hier iets van?
Ik denk zolang we in amateur hangen dit nog niet gaat gebeuren !KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 5:30 pmLVT zei ongeveer een jaar geleden iets over de P-vakken te verwijderen en om terug een tribune achter de andere goal te maken. Weet iemand hier iets van?
Windstil daarrond. Ik verwacht daar nu geen investeringen rond in het huidige klimaat eerlijkgezegd, maar daar waren inderdaad plannen rond (en er werd ook al met architecten samengezeten dacht ik).KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 5:30 pmLVT zei ongeveer een jaar geleden iets over de P-vakken te verwijderen en om terug een tribune achter de andere goal te maken. Weet iemand hier iets van?
Ik neem aan dat Hoge Velden hier onrechtstreeks ook een impact op heeft.
-
Wat is er met de hoge velden?KRKN wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 6:03 pmWindstil daarrond. Ik verwacht daar nu geen investeringen rond in het huidige klimaat eerlijkgezegd, maar daar waren inderdaad plannen rond (en er werd ook al met architecten samengezeten dacht ik).KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 5:30 pmLVT zei ongeveer een jaar geleden iets over de P-vakken te verwijderen en om terug een tribune achter de andere goal te maken. Weet iemand hier iets van?
-
Ging hij op Kessel ook niet een waardig complex zetten?KRKN wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 6:03 pmWindstil daarrond. Ik verwacht daar nu geen investeringen rond in het huidige klimaat eerlijkgezegd, maar daar waren inderdaad plannen rond (en er werd ook al met architecten samengezeten dacht ik).KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 5:30 pmLVT zei ongeveer een jaar geleden iets over de P-vakken te verwijderen en om terug een tribune achter de andere goal te maken. Weet iemand hier iets van?
Ik meen mij zoiets te herinneren bij het moment van de aankoop.
Op Kessel is wel al aardig wat werk verricht, als ik me niet vergis.Thomas1906 wrote: ↑Thu Jun 18, 2020 10:57 pmGing hij op Kessel ook niet een waardig complex zetten?KRKN wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 6:03 pmWindstil daarrond. Ik verwacht daar nu geen investeringen rond in het huidige klimaat eerlijkgezegd, maar daar waren inderdaad plannen rond (en er werd ook al met architecten samengezeten dacht ik).KLSK190630 wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 5:30 pmLVT zei ongeveer een jaar geleden iets over de P-vakken te verwijderen en om terug een tribune achter de andere goal te maken. Weet iemand hier iets van?
- Justhomuch
Zie daar toch ook veel positieve reacties over verschijnenKRKN wrote: ↑Fri Jun 19, 2020 8:09 amOp Kessel is wel al aardig wat werk verricht, als ik me niet vergis.Thomas1906 wrote: ↑Thu Jun 18, 2020 10:57 pmGing hij op Kessel ook niet een waardig complex zetten?KRKN wrote: ↑Mon Jun 15, 2020 6:03 pm
Windstil daarrond. Ik verwacht daar nu geen investeringen rond in het huidige klimaat eerlijkgezegd, maar daar waren inderdaad plannen rond (en er werd ook al met architecten samengezeten dacht ik).
Wij komen áltijd terug!
Daar is ook zo goed als dagelijks een firma aan de slag momenteel .
Word helemaal in orde gemaakt daar
Word helemaal in orde gemaakt daar
-
Ook aan de gebouwen?
Mijn inziens leek het mij vooral de velden en omgeving die onder handen wordt genomen. Grotendeels gebeurde dit ook door vrijwilligers.
Ik had begrepen dat er ook iets zou gedaan worden aan de gebouwen, lees: afbreken en iets nieuw.
Mijn inziens leek het mij vooral de velden en omgeving die onder handen wordt genomen. Grotendeels gebeurde dit ook door vrijwilligers.
Ik had begrepen dat er ook iets zou gedaan worden aan de gebouwen, lees: afbreken en iets nieuw.
- Justhomuch
Zijn toch herschilderd enzo geweest?Thomas1906 wrote: ↑Sat Jun 20, 2020 9:15 amOok aan de gebouwen?
Wij komen áltijd terug!