Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Interessante transfer die we wat mij betreft zeker kunnen gebruiken. Iemand iets horen vallen of bekend met z’n kwaliteiten?
Dat lijkt mij een ok aanwinst mét potentieel. Alleen; wie gaat de bal tot bij de spitsen krijgen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mee eens. Misschien dat ze de Yoni hoger laten spelen, en Wils ook een rij opschuiven?
Of ze rekenen op een revival van Da Silva. Zou nog steeds onze beste transfer zijn.
Zouden we dan ook geen keeper laten vertrekken trouwens?
Ik dacht dat Smolders en linksvoetige cv was. Ik vermoed dus dat Wils opschuift naar de rcv. Buyens heeft in mijn ogen te weinig voetballende kwaliteiten om hoger te spelen. Da Silva was ik al vergeten, hopelijk vindt hij zijn niveau terug. Dan kan dat idd nog ons beste wintertransfer worden!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Een middenvelder had ook welkom geweest een nummer 10 …
Defensief over meer stabiliteit beschikken gaat ons zeker helpen. De drie nieuwkomers achteraan lijken me een goede zet.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mja, met die nummer 10 ben ik het eens. Middenveld zou je an sich wel moeten kunnen oplossen en vond ik al bij al ook niet zo’n probleem.
Ik ben tevreden. Al maak ik me wel de volgende bedenkingen:
- Twee nieuwe verdedigers inpassen in een bepaald systeem kan punten kosten
- Keeper nummer drie. Ik hoop dat hij er bovenuit steekt. Op papier vind ik hem niet beter dan Geens, en die bleek toch ook vrij middelmatig te presteren. Het risico is nu dat je drie vrij matige keepers moet betalen. Ik hoop dat er nog 1 vertrekt.
- Ogunjimi blijft een grote gok.
Smolders lijkt me de meest secure transfer. Hopen dat die wilt/kan blijven na dit seizoen.
Qua keeper ben ik er vrij gerust in; zal wel op voorspraak van de trainersstaf komen (het trainersduo + keeperstrainer) die hem dus (hopelijk) goed kennen en zijn kwaliteiten kunnen inschatten tegenover de huidige keepers. Bovendien lees ik op het forum van Boom in elk wedstrijdverslag dat hij telkens punten pakt voor zijn ploeg. Laat dat nu net zijn wat onze twee doelmannen niet deden.KRKN wrote: ↑Sun Dec 30, 2018 10:47 amMja, met die nummer 10 ben ik het eens. Middenveld zou je an sich wel moeten kunnen oplossen en vond ik al bij al ook niet zo’n probleem.
Ik ben tevreden. Al maak ik me wel de volgende bedenkingen:
- Twee nieuwe verdedigers inpassen in een bepaald systeem kan punten kosten
- Keeper nummer drie. Ik hoop dat hij er bovenuit steekt. Op papier vind ik hem niet beter dan Geens, en die bleek toch ook vrij middelmatig te presteren. Het risico is nu dat je drie vrij matige keepers moet betalen. Ik hoop dat er nog 1 vertrekt.
- Ogunjimi blijft een grote gok.
Smolders lijkt me de meest secure transfer. Hopen dat die wilt/kan blijven na dit seizoen.

Idd volgens de mensen van boom pakt hij punten. Nummer 10 ja oké normaal zou dasilva dat moeten zijn.hopelijk haalt hij terug zijn oude niveau.
Al blijf ik jansen in het oog houden zit volgens mij veel progressie in, al kan die ook terugval krijgen want een echte werkmier.
Al blijf ik jansen in het oog houden zit volgens mij veel progressie in, al kan die ook terugval krijgen want een echte werkmier.
‘t Is inderdaad aan ons trainersduo om meer uit Da Silva te halen. Ik vind dat de eisen naar de trainers nu ook iets hoger mogen liggen. Top 4 is een absolute must geworden. Ik denk dat ze zowat alles gekregen hebben waarom ze vroegen.