1ste Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Vergaaneglorie
Re: 1ste Amateur

Post by Vergaaneglorie » Mon Feb 24, 2020 7:17 pm

Edsnirp wrote:
Mon Feb 24, 2020 5:27 pm
ozzy105 wrote:
Mon Feb 24, 2020 2:13 pm
De dramatische start lees 2 op 27 heeft men en niet onlogisch nooit meer kunnen rechttrekken …. op dat moment stond je op 5 punten van een veilige plek en was er al 1/3 van de competitie voorbij …. in de meeste gevallen buiten een wonder gerekend kan je het schudden!
Op dat moment stond men op 5 punten, nu staat men op zes punten van een veilige plaats. De zeer slechte start is niet de echte oorzaak. De echte oorzaak is een te zwakke en onevenwichtige kern van in het begin van het seizoen. Als men dan nog eens stap voor stap de beste spelers om diverse redenen afvoert en er nog eens wat middelmatige bijhaalt dan kom je in deze situatie.
Viola, de kern is niks, zeer zwak voor 1 amateur en niks deftig gaan halen voor er in te blijven dus het gaat gewoon niet financieel! wat wil die dan in 1b gaan doen is mijn vraag?

Eric

Post by Eric » Tue Feb 25, 2020 6:33 am

Vergaaneglorie wrote:
Mon Feb 24, 2020 7:17 pm
Edsnirp wrote:
ozzy105 wrote:
Mon Feb 24, 2020 2:13 pm
De dramatische start lees 2 op 27 heeft men en niet onlogisch nooit meer kunnen rechttrekken …. op dat moment stond je op 5 punten van een veilige plek en was er al 1/3 van de competitie voorbij …. in de meeste gevallen buiten een wonder gerekend kan je het schudden!
Op dat moment stond men op 5 punten, nu staat men op zes punten van een veilige plaats. De zeer slechte start is niet de echte oorzaak. De echte oorzaak is een te zwakke en onevenwichtige kern van in het begin van het seizoen. Als men dan nog eens stap voor stap de beste spelers om diverse redenen afvoert en er nog eens wat middelmatige bijhaalt dan kom je in deze situatie.
Viola, de kern is niks, zeer zwak voor 1 amateur en niks deftig gaan halen voor er in te blijven dus het gaat gewoon niet financieel! wat wil die dan in 1b gaan doen is mijn vraag?
Het geld is gewoon dramatisch besteed. Met dit budget moet je altijd eindronde halen.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Feb 25, 2020 10:14 am

Eric wrote:
Tue Feb 25, 2020 6:33 am
Vergaaneglorie wrote:
Mon Feb 24, 2020 7:17 pm
Edsnirp wrote:

Het geld is gewoon dramatisch besteed. Met dit budget moet je altijd eindronde halen.
Als je een bankzitter bij thes gaat halen weet je toch al genoeg. Verloren geld en ene die niet meekan en dat is niet de enige die ze zo binnen halen.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Tue Feb 25, 2020 1:31 pm

In mijn ogen is het geld niet besteedt om te promoveren. Veelal bankzitters of huurlingen die er gehaald zijn.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Feb 25, 2020 5:49 pm

Toch ook één belangrijke zaak niet vergeten he nl de resem langdurig geblesseerde spelers … Samyn-Osei-Berkoe-Da Silva-Smolders en ben er nog een paar vergeten neem daar nog Kuilaars en vooral Youssef bij voor mij één van de beste voetballers vorig jaar in deze reeks .. het is een jammerlijke samenloop van omstandigheden! Betreffende het aanstellen van een onbekwame en onervaren trainer kan je het bestuur aanwrijven betreffende de blessurelast niks zo simpel is het! LK heeft het maanden moeten stellen zonder 5-6 basisspelers waaronder spelers die bepalend konden zijn …

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Tue Feb 25, 2020 6:01 pm

ozzy105 wrote:
Tue Feb 25, 2020 5:49 pm
Toch ook één belangrijke zaak niet vergeten he nl de resem langdurig geblesseerde spelers … Samyn-Osei-Berkoe-Da Silva-Smolders en ben er nog een paar vergeten neem daar nog Kuilaars en vooral Youssef bij voor mij één van de beste voetballers vorig jaar in deze reeks .. het is een jammerlijke samenloop van omstandigheden! Betreffende het aanstellen van een onbekwame en onervaren trainer kan je het bestuur aanwrijven betreffende de blessurelast niks zo simpel is het! LK heeft het maanden moeten stellen zonder 5-6 basisspelers waaronder spelers die bepalend konden zijn …
bwa eigenlijk niet Ozzy, die samyn is nu al enkele maanden terug en..... Smolders te plat en Da Silva geen goesting en ga zo maar verder, nee totaal te plat voor 1 amateur!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Feb 25, 2020 6:25 pm

Vergaaneglorie wrote:
Tue Feb 25, 2020 6:01 pm
ozzy105 wrote:
bwa eigenlijk niet Ozzy, die samyn is nu al enkele maanden terug en..... Smolders te plat en Da Silva geen goesting en ga zo maar verder, nee totaal te plat voor 1 amateur!
Samyn heeft maanden buiten strijd geweest dat wreekt zich altijd bij momenten, Smolders speelde vorig seizoen toch goede wedstrijden en heeft nog groeimarge niet vergeten dat hij onder Peeters geen eerlijke kans kreeg en op een bepaald moment in de tribune zat en kort nadien de pech had om een langdurige blessure op te lopen! In vorm is Smolders altijd een topper in deze reeks daar twijfel ik geen seconde aan. Da Silva heb je een punt viel vorig seizoen zwaar tegen terwijl hij het seizoen voordien één van de beteren was in 1B met Union! Dit seizoen snel een blessure opgelopen moet wel eerlijk bekennen dat hij vorige week een goede beurt maakte hopelijk trekt hij die lijn door tegen Thes! Waar ik ontgoocheld over ben is in het duo Buyens-Wils dit seizoen daar mag je toch wat meer van verwachten of is het voor beide een jaartje teveel? Ik blijf erbij en ieder zijn mening hoor maar een fitte kern en je beste elf kunnen opstellen vanaf het begin van het seizoen+ een degelijke trainer en LK was nooit in de problemen gekomen!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Feb 25, 2020 6:43 pm

ozzy105 wrote:
Ik dacht al ff dat meneer eens iets anders ging zeggen :lol:
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sun Mar 01, 2020 4:23 pm

We laten nu dus Tubize achter ons. Een kleine mentale opsteker. We naderen op twee punten van La Louviere.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Mar 01, 2020 4:58 pm

Uitslagen van vandaag en niet onbelangrijk nl Visé-Heist 2-1 wel vermelden dat Heist lang met 10 heeft moeten spelen wegens rood voor Webers en Luik-Olympic 1-1.

Post Reply