1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Joeri Dequevy naar RWDM. Straalt toch ambitie vanuit.
Nog heel wat (ex) spelers van Tubeke en de technische staf hebben hun geld voor de wedstrijden in de degradatiestrijd nog niet gekregen.
dacht gelezen te hebben ergens dat ze speelden voor 250 man, maar door de goede resultaten vorig jaar 500 was geworden.
Lijstje aanwinsten bij RWDM begint nu toch wel indrukwekkend te worden na het aantrekken van Mathieu Cornet. Dat is titelkandidaat nr.1 denk ik.
De belangrijkste;
- Delacourt (Cercle)
- Dequevy (OHL)
- Moussa Diallo (Eupen)
- Napoleone (Moeskroen via Virton)
- Massengo (Union)
- Cornet (KVM)
De belangrijkste;
- Delacourt (Cercle)
- Dequevy (OHL)
- Moussa Diallo (Eupen)
- Massengo (Union)
- Cornet (KVM)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Das inderdaad slikken. Speeldag 2 wordt er al eentje om in de gaten te houden. Het moet stormen op het Lisp. Leuke club, vind ik.Axassin wrote: ↑Tue Aug 13, 2019 3:14 pmLijstje aanwinsten bij RWDM begint nu toch wel indrukwekkend te worden na het aantrekken van Mathieu Cornet. Dat is titelkandidaat nr.1 denk ik.
De belangrijkste;
- Delacourt (Cercle)
- Dequevy (OHL)
- Moussa Diallo (Eupen)
- Massengo (Union)
- Cornet (KVM)
Hadden trouwens vorig seizoen absurd veel bengaals vuur mee naar ons uitvak.
-
Thomas1906
En die hebben we vorig jaar ook een beetje bestolen, waren toen de beste ploeg in die match.
Zijn ook veel huurlingen weg daar hoor ! Dus als ze hun ambities waar willen maken moeten ze wel.