1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Alle matchen zijn gespeeld en de vierde plek is binnen, maar het kan snel gaan. vrij veel directe achtervolgers en de 3 ploegen voor ons tellen aardig wat punten meer.
Nu proberen over Virton te springen, maar die tellen toch ook al 4 punten meer.
Nu proberen over Virton te springen, maar die tellen toch ook al 4 punten meer.
Net de kalender nog eens van dichter bij bekenen. Volgende thuismatch is tegen Virton. Zal erom spannen.
Intussen pakt Aalst de trainer van Knokke over. Blijft wel een sympathieke ploeg (en dan doel ik op Aalst, niet op Knokke
)

Iemand een idee welke ploegen uit de top 8 acht de intentie hebben om een licentie aan te vragen? En welke ervan maken kans om een licentie te verkrijgen?
Kan Thes bijvoorbeeld een licentie verkrijgen?
Kan Thes bijvoorbeeld een licentie verkrijgen?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Als je googelt kan je in de media terugvinden dat het alleszins de bedoeling is om een licentie aan te vragen. Dixit hun voorzitter.
Ik heb geen idee of dit haalbaar is voor hen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Vrees ik ook voor wss aanpassingen aan hun stadion en deftig versterken om 1B te kunnen overleven.. denk met alle respect voor Thes dat dit niet of nooit haalbaar zal zijn.
Dat maakt me ongerust, in alle eerlijkheid.Berrem wrote: ↑Mon Dec 10, 2018 9:07 am
Als je googelt kan je in de media terugvinden dat het alleszins de bedoeling is om een licentie aan te vragen. Dixit hun voorzitter.
Ik heb geen idee of dit haalbaar is voor hen.
Wedstrijd per wedstrijd. Een crisis(je) bij Thes en het kan bv al snel gaan. Onderlinge confrontatie zal er ook om spannen.
Maar: eerst over Virton kruipen. Ik voel dat het kan!
Maar: eerst over Virton kruipen. Ik voel dat het kan!