3e Amateur
Re: 3e Amateur
gemiddelde toeschouwersaantal ongeveer 950 man doorheen het seizoen.Carlke wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 6:17 pmJuiste opmerking ik vind dat ook matig kwa toeschouwersaantallen. Lierse k 3500 max. Oké niet slecht voor 1 ste amateur,maar had op meer gehoopt. Wat Kyra Lierse betreft weet ik het niet,maar als ik soms beelden zie is dat toch ook niet geweldig ! En ja oke het is dan 3 de amateur maar zelfde verhaal eigenlijk.Lierenaar wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 5:08 pmWas Lierse Kempenzonen niet ontstaan of bekend gemaakt een paar dagen na die datum waarop je je naam als club kon wijzigen? Waardoor de mannen van de spionkop net voor die deadline beslisten om toch verder te gaan met Lyra om toch niet zonder opvolger van KLSK te zitten? Ik herinner die paar dagen van onzekerheid vorig jaar nog heel goed.Berrem wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 10:54 pm
Ach, het verhaal en de argumenten die ze gebruiken... het moet toch allemaal niet zo zwaarwichtig te zijn.
Fons Dreesen zei het mooi op de supportersavond een jaar geleden: Lierse, dat zijn de supporters. En vermits de meeste supporters voor Lierse Kempenzonen kiezen... wat mij betreft is het dus simpel.
Daarenboven heeft op dat moment een supportersvereniging die van participatie een heilige graal maakt de keuze van de meerderheid genegeerd overtuigd van het eigen grote gelijk. Niet echt consequent.
En op vlak van supporters denk ik dat er gewoon nog steeds velen thuis zitten als ik zie hoe de tribunes bij beide clubs gevuld zijn.
De beelden worden opgenomen vanuit de grote tribune, daardoor zie je enkel de Wezenberg ( waar slechts een kleine 100 man staat) en een stuk van de kop achter de goal.
Uitschieters dit seizoen van 2000 en 1500 man onze zaterdagavond wedstrijden doen het trouwens een pak beter dan die vermaledijende zondagmiddagen.
[/quote]
gemiddelde toeschouwersaantal ongeveer 950 man doorheen het seizoen.
De beelden worden opgenomen vanuit de grote tribune, daardoor zie je enkel de Wezenberg ( waar slechts een kleine 100 man staat) en een stuk van de kop achter de goal.
Uitschieters dit seizoen van 2000 en 1500 man onze zaterdagavond wedstrijden doen het trouwens een pak beter dan die vermaledijende zondagmiddagen.
[/quote]
Die Wezenbergers tellen wel allen voor twee. Behalve de Gast. Die telt voor tien.
[/quote]
Die Wezenbergers tellen wel allen voor twee. Behalve de Gast. Die telt voor tien.

Baseer je je op officiële cijfers Saki? 950 gemiddeld lijkt mij echt veel. Van de matchen die ik gezien heb, zou ik eerder rond de 750 schatten. Er waren tijdens de wintermaanden geregeld matchen van een 500-tal man hoor. Dan moet je serieuze pieken hebben om die op te trekken naar 950. Uiteraard nog altijd mooie aantallen voor 3de amateur natuurlijk!Saki wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 8:04 pmgemiddelde toeschouwersaantal ongeveer 950 man doorheen het seizoen.Carlke wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 6:17 pmJuiste opmerking ik vind dat ook matig kwa toeschouwersaantallen. Lierse k 3500 max. Oké niet slecht voor 1 ste amateur,maar had op meer gehoopt. Wat Kyra Lierse betreft weet ik het niet,maar als ik soms beelden zie is dat toch ook niet geweldig ! En ja oke het is dan 3 de amateur maar zelfde verhaal eigenlijk.Lierenaar wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 5:08 pm
Was Lierse Kempenzonen niet ontstaan of bekend gemaakt een paar dagen na die datum waarop je je naam als club kon wijzigen? Waardoor de mannen van de spionkop net voor die deadline beslisten om toch verder te gaan met Lyra om toch niet zonder opvolger van KLSK te zitten? Ik herinner die paar dagen van onzekerheid vorig jaar nog heel goed.
En op vlak van supporters denk ik dat er gewoon nog steeds velen thuis zitten als ik zie hoe de tribunes bij beide clubs gevuld zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Gemiddelde dat ik ergens op opgevangen vanuit het PSC, ik stel mij zoals eerder aangehaald wel oprechte vragen bij hoe die supp aantallen (bij elke club) geteld worden.Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 10:00 pmBaseer je je op officiële cijfers Saki? 950 gemiddeld lijkt mij echt veel. Van de matchen die ik gezien heb, zou ik eerder rond de 750 schatten. Er waren tijdens de wintermaanden geregeld matchen van een 500-tal man hoor. Dan moet je serieuze pieken hebben om die op te trekken naar 950. Uiteraard nog altijd mooie aantallen voor 3de amateur natuurlijk!Saki wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 8:04 pmgemiddelde toeschouwersaantal ongeveer 950 man doorheen het seizoen.Carlke wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 6:17 pm
Juiste opmerking ik vind dat ook matig kwa toeschouwersaantallen. Lierse k 3500 max. Oké niet slecht voor 1 ste amateur,maar had op meer gehoopt. Wat Kyra Lierse betreft weet ik het niet,maar als ik soms beelden zie is dat toch ook niet geweldig ! En ja oke het is dan 3 de amateur maar zelfde verhaal eigenlijk.
Volgens mij gaan die uit van 100 procent aanwezigheid van de abonnees.
- Justhomuch
Tegen Racing Mechelen stonden er 2 gasten aan den inkom, dan kunnen die toch makkelijk tellen?Saki wrote: ↑Fri Aug 02, 2019 6:09 amGemiddelde dat ik ergens op opgevangen vanuit het PSC, ik stel mij zoals eerder aangehaald wel oprechte vragen bij hoe die supp aantallen (bij elke club) geteld worden.Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 10:00 pmBaseer je je op officiële cijfers Saki? 950 gemiddeld lijkt mij echt veel. Van de matchen die ik gezien heb, zou ik eerder rond de 750 schatten. Er waren tijdens de wintermaanden geregeld matchen van een 500-tal man hoor. Dan moet je serieuze pieken hebben om die op te trekken naar 950. Uiteraard nog altijd mooie aantallen voor 3de amateur natuurlijk!Saki wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 8:04 pm
Wij komen áltijd terug!
Ha, die bemerking maakte ik ook. Nu, wel in de verlofperiode natuurlijk. In 1A (zover zijn we nog lang niet natuurlijk, weet niet of we er ooit graken), zou ik er toch vanuit gaan dat we ettelijke duizenden supporters meer trekken. Waardoor je denk ik toch al snel Zulte, Eupen, Cercle, Kortrijk en Moeskroen achter je laat.
Dat zou kunnen maar waarom zou men dat doen? Ik zie de meerwaarde voor de club niet echtJusthomuch wrote: ↑Fri Aug 02, 2019 6:29 amTegen Racing Mechelen stonden er 2 gasten aan den inkom, dan kunnen die toch makkelijk tellen?Saki wrote: ↑Fri Aug 02, 2019 6:09 amGemiddelde dat ik ergens op opgevangen vanuit het PSC, ik stel mij zoals eerder aangehaald wel oprechte vragen bij hoe die supp aantallen (bij elke club) geteld worden.Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 10:00 pm
Baseer je je op officiële cijfers Saki? 950 gemiddeld lijkt mij echt veel. Van de matchen die ik gezien heb, zou ik eerder rond de 750 schatten. Er waren tijdens de wintermaanden geregeld matchen van een 500-tal man hoor. Dan moet je serieuze pieken hebben om die op te trekken naar 950. Uiteraard nog altijd mooie aantallen voor 3de amateur natuurlijk!