3e Amateur
Re: 3e Amateur
Pagina 2 reactie van Bengaal, topic wedstrijden Westhoek - LL en daaropvolgende reacties van Duvel, hater nr. 1
Nu lees ik het ook, onnodig maar als je er niet tegen kan raad ik je aan weg te blijven van dat forum Martine, volgens mij ben jij een Lierse Kempenzonen supporter, geen KV mechelen of Lyra Lierse supp.
Natuurlijk kan je je afvragen wat ik hier dan zit te doen maar ik probeer mij niet te laten opjutten en de topics te lezen ( en beantwoorden) die ik interessant vind. Ik heb trouwens ook een account op het Yellow Red KVM forum onder dezelfde naam

Nu ben ik benieuwd wat jij interessant vindt aan een topic over de match Westhoek-Lyra-Lierse ?
Last edited by Saki on Tue Jul 30, 2019 11:03 pm, edited 1 time in total.
Eigenlijk heel toevallig opgemerkt maar geen probleem hoor ... ik zal er wel wegblijven. Ik snap alleen die reacties niet. Lier Noord?
Je hoeft van mij niet weg te blijven hé, het feit dat je er hier over post toont aan dat het je iets doet en dat is het ook niet waard.
Zo'n dingen hoeven geen eigen leven te gaan leiden

PS Buiten dat het lisp effectief in het noorden van Lier ligt (zoals duvel correct aanhaalt) zou ik er niet van wakker liggen

idd noord of zuid of westen maakt niet uit het stadion is van ons 

Dat laatste krijg ik in onze groep die wat opgedeeld is ook soms wel eens te horen.Martine wrote: ↑Tue Jul 30, 2019 9:45 pmJa dat zou echt gebeuren ... ze praten op hun forum al over Lier noord dat zijn marginalen ... over overlopers ... het is maar van welke kant je het bekijkt hé. Nog nooit zo'n dikke nekken bijeen geweten. Ah ja ... nog zo'n typische ' support your real locals' ... man, man toch!

Lierenaar wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 3:33 pmDat laatste krijg ik in onze groep die wat opgedeeld is ook soms wel eens te horen.Martine wrote: ↑Tue Jul 30, 2019 9:45 pmJa dat zou echt gebeuren ... ze praten op hun forum al over Lier noord dat zijn marginalen ... over overlopers ... het is maar van welke kant je het bekijkt hé. Nog nooit zo'n dikke nekken bijeen geweten. Ah ja ... nog zo'n typische ' support your real locals' ... man, man toch!Maar om nu eerlijk te zijn kan ik ze daar moeilijk ongelijk in geven moet ik zeggen. Of we het nu willen of niet: Lyra-Lierse is de enige club die van oorsprong nog echt van Lier is. En dat vind ik nog steeds doodjammer.
Ach, het verhaal en de argumenten die ze gebruiken... het moet toch allemaal niet zo zwaarwichtig te zijn.
Fons Dreesen zei het mooi op de supportersavond een jaar geleden: Lierse, dat zijn de supporters. En vermits de meeste supporters voor Lierse Kempenzonen kiezen... wat mij betreft is het dus simpel.
Daarenboven heeft op dat moment een supportersvereniging die van participatie een heilige graal maakt de keuze van de meerderheid genegeerd overtuigd van het eigen grote gelijk. Niet echt consequent.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Was Lierse Kempenzonen niet ontstaan of bekend gemaakt een paar dagen na die datum waarop je je naam als club kon wijzigen? Waardoor de mannen van de spionkop net voor die deadline beslisten om toch verder te gaan met Lyra om toch niet zonder opvolger van KLSK te zitten? Ik herinner die paar dagen van onzekerheid vorig jaar nog heel goed.Berrem wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 10:54 pmLierenaar wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 3:33 pmDat laatste krijg ik in onze groep die wat opgedeeld is ook soms wel eens te horen.Martine wrote: ↑Tue Jul 30, 2019 9:45 pmJa dat zou echt gebeuren ... ze praten op hun forum al over Lier noord dat zijn marginalen ... over overlopers ... het is maar van welke kant je het bekijkt hé. Nog nooit zo'n dikke nekken bijeen geweten. Ah ja ... nog zo'n typische ' support your real locals' ... man, man toch!Maar om nu eerlijk te zijn kan ik ze daar moeilijk ongelijk in geven moet ik zeggen. Of we het nu willen of niet: Lyra-Lierse is de enige club die van oorsprong nog echt van Lier is. En dat vind ik nog steeds doodjammer.
Ach, het verhaal en de argumenten die ze gebruiken... het moet toch allemaal niet zo zwaarwichtig te zijn.
Fons Dreesen zei het mooi op de supportersavond een jaar geleden: Lierse, dat zijn de supporters. En vermits de meeste supporters voor Lierse Kempenzonen kiezen... wat mij betreft is het dus simpel.
Daarenboven heeft op dat moment een supportersvereniging die van participatie een heilige graal maakt de keuze van de meerderheid genegeerd overtuigd van het eigen grote gelijk. Niet echt consequent.
En op vlak van supporters denk ik dat er gewoon nog steeds velen thuis zitten als ik zie hoe de tribunes bij beide clubs gevuld zijn.
Juiste opmerking ik vind dat ook matig kwa toeschouwersaantallen. Lierse k 3500 max. Oké niet slecht voor 1 ste amateur,maar had op meer gehoopt. Wat Kyra Lierse betreft weet ik het niet,maar als ik soms beelden zie is dat toch ook niet geweldig ! En ja oke het is dan 3 de amateur maar zelfde verhaal eigenlijk.Lierenaar wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 5:08 pmWas Lierse Kempenzonen niet ontstaan of bekend gemaakt een paar dagen na die datum waarop je je naam als club kon wijzigen? Waardoor de mannen van de spionkop net voor die deadline beslisten om toch verder te gaan met Lyra om toch niet zonder opvolger van KLSK te zitten? Ik herinner die paar dagen van onzekerheid vorig jaar nog heel goed.Berrem wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 10:54 pmLierenaar wrote: ↑Wed Jul 31, 2019 3:33 pm
Dat laatste krijg ik in onze groep die wat opgedeeld is ook soms wel eens te horen.Maar om nu eerlijk te zijn kan ik ze daar moeilijk ongelijk in geven moet ik zeggen. Of we het nu willen of niet: Lyra-Lierse is de enige club die van oorsprong nog echt van Lier is. En dat vind ik nog steeds doodjammer.
En op vlak van supporters denk ik dat er gewoon nog steeds velen thuis zitten als ik zie hoe de tribunes bij beide clubs gevuld zijn.
Afgelopen weekend hadden enkele 1ste klassers slechts iets meer dan 4000 toeschouwers. Zo slecht zijn onze aantallen niet.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.