3e Amateur
Re: 3e Amateur
Kom je luisteren?Eric wrote: ↑Tue Apr 02, 2019 10:28 am![]()
Benieuwd naar de info over de hoge velden die morgen wereldkundig gemaakt gaat (vooral timing en dergelijke).

Zo ervaar ik het ook. Twee fora die meer dan ok zijn. Die enkelingen die de situatie niet kunnen verkroppen laat ik links liggen.Foxterriër wrote: ↑Mon Apr 01, 2019 1:47 pmIk ervaar daar nochtans veel warmte. Let wel, ik vind dit ook een fijn forum.
Verder hoop ik dat LL promoveert. Net als LK. Dat zou een machtig teken zijn van hierboven. Waar de Sportkring rondwaart.
Ik vrees dat als ik kon vanavond, ik in Boom zou rondwaren vandaag

Mooie woorden teouwens, 3970. Ik hoop het oprecht, het zou inderdaad een geweldig statement zijn.
Interessante toelichting Eric,
de fundamenten voor een terugkeer naar Lier zijn gelegd.
de fundamenten voor een terugkeer naar Lier zijn gelegd.
Mooie post!3970 wrote: ↑Wed Apr 03, 2019 2:44 pmZo ervaar ik het ook. Twee fora die meer dan ok zijn. Die enkelingen die de situatie niet kunnen verkroppen laat ik links liggen.Foxterriër wrote: ↑Mon Apr 01, 2019 1:47 pmIk ervaar daar nochtans veel warmte. Let wel, ik vind dit ook een fijn forum.
Verder hoop ik dat LL promoveert. Net als LK. Dat zou een machtig teken zijn van hierboven. Waar de Sportkring rondwaart.
Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk geen probleem had met LL. Maar die haatreacties hebben dit gevoel volledig gekelderd. Zoals gisteren die derde helft van hun harde kern tijdens een caféweekend van een SC ... hoeft dit echt?
- Justhomuch
Efkens een cafédag komen verpesten in Huirtuit na hun match in Berlaar.
Kan je iets meer duiding geven over:
Wat een cafédag is, op welke wijze men deze dag verpest heeft en waar in godsnaam huirtuit ligt
Wat een cafédag is, op welke wijze men deze dag verpest heeft en waar in godsnaam huirtuit ligt

Neen Saki, ik ga niet meer duiding geven. Een café binnenvallen en mensen afdreigen is niet mijn stijl. Vraag het aan de betrokkenen zelf.